حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
شناسه : 20111

حجت الاسلام محمدپور، معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت منابع انسانی امور فرهنگی دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه بررسی و تفکیک موضوعات قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: قاچاق کالا و ارز از اموری است که اقتصاد داخلی را دچار اختلال و چالش می‌کند،باید از تمام ظرفیت‌ها بهره برد تا بهترین راهکار‌ها را […]

پ
پ

حجت الاسلام محمدپور، معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت منابع انسانی امور فرهنگی دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه بررسی و تفکیک موضوعات قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: قاچاق کالا و ارز از اموری است که اقتصاد داخلی را دچار اختلال و چالش می‌کند،باید از تمام ظرفیت‌ها بهره برد تا بهترین راهکار‌ها را برای مقابله با این پدیده شوم بدست آورد.

وی با اشاره به رسیدگی‌های قاطع قضایی در محاکم انقلاب بیان کرد:از آنجائیکه قاچاق کالا آثار جبران ناپذیری به تولید داخلی وارد می‌کند و چرخ اقتصاد کشور را مختل می‌سازد، دستگاه قضایی قاطعانه با آن برخورد می‌کند و به هیچ وجه مماشاتی در این خصوص ندارد.

حجت الاسلام محمدپور در ادامه هدف از برگزاری این جلسه را هم افزایی و هماهنگی با سایر نهادها، خصوصا یگان‌های انتظامی و امنیتی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواند و ابراز امیدواری کرد نتایج این جلسه در افزایش میزان هماهنگی و تفاهم در مبارزه با قاچاق، مطلوب باشد.

شایان ذکر است اعضای جلسه در خصوص دستورات جلسه به ارائه نظر و گفتگو پرداختند و نهایتا با تصویب مصوباتی به کار خود پایان داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.