حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۵۸
شناسه : 20057

حمدالهی مدیرکل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور در نشستی با مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری به بیان شاخصه‌های مجازات جایگزین حبس در سیستم عدالت کیفری پرداخت و با مطلوب ارزیابی کردن رتبه استان چهارمحال و بختیاری در استفاده از سامانه‌های مراقبت الکترونیک، دادرسی الکترونیک، مرخصی و راهکار‌های تعلیق اجرای مجازات ارتقاء این […]

پ
پ

حمدالهی مدیرکل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور در نشستی با مقامات قضایی استان چهارمحال و بختیاری به بیان شاخصه‌های مجازات جایگزین حبس در سیستم عدالت کیفری پرداخت و با مطلوب ارزیابی کردن رتبه استان چهارمحال و بختیاری در استفاده از سامانه‌های مراقبت الکترونیک، دادرسی الکترونیک، مرخصی و راهکار‌های تعلیق اجرای مجازات ارتقاء این شاخصه‌ها را نیازمند همدلی و تعامل مسئولان دادگستری استان چهارمحال و بختیاری و اداره کل زندان‌ها دانست.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: عدالت، مبارزه با فساد و ترویج سبک نوین زندگی ایرانی اسلامی در جامعه، بدون آسیب اجتماعی از مهم‌ترین وظایف ماست.  

حمدالهی با تأکید بر اهتمام مسئولان قضایی برای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، بازپروری و توانمندسازی زندانیان برای بازگشت به جامعه را از اهداف سازمان زندان‌ها برشمرد.

مدیرکل قضایی و اجرای احکام سازمان زندان‌های کشور خاطرنشان کرد: اصلاح یک زندانی و آماده‌سازی وی برای بازگشت به آغوش خانواده، تلاش برای فراهم ساختن جامعه‌ای به دور از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.

در این نشست احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیرکل و کارکنان اداره زندان‌های این استان اظهار کرد: در راستای کاستن از فاصله میان مددجویان و مراجع قضایی، بازدید قضات از زندان‌ها به صورت گسترده و مستمر صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به سند تحول قضایی گفت: دستگاه قضایی به منظور حل مشکلات زندانیان در تعاملی هدفمند، از همه ظرفیت‌های خود استفاده کرده و با روحیه‌ای جهادی و انقلابی برای اجرای سیاست‌های تحول گرایانه قوه قضاییه گام بر می‌دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.