حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۴۸
شناسه : 20015

س: تجدید بنای ملک در صورت عدم رضایت اقلیت مالکین، چگونه ممکن است؟ج: مطابق ماده 13 قانون تملک آپارتمانها، مالکین بعد از اخذ نظریه کارشناسی باید طرح دعوای تجویز تجدید بنا نمایند و از دادگاه بخواهند که در این خصوص حکم صادر نماید، بنابراین به صرف اخذ نظریه کارشناسی امکان تخریب و نوسازی نیست و […]

پ
پ

س: تجدید بنای ملک در صورت عدم رضایت اقلیت مالکین، چگونه ممکن است؟
ج: مطابق ماده 13 قانون تملک آپارتمانها، مالکین بعد از اخذ نظریه کارشناسی باید طرح دعوای تجویز تجدید بنا نمایند و از دادگاه بخواهند که در این خصوص حکم صادر نماید، بنابراین به صرف اخذ نظریه کارشناسی امکان تخریب و نوسازی نیست و حتما دادگاه (محل وقوع ملک) باید در این خصوص حکم صادر نماید.

س: آیا شریک آپارتمانی می‌تواند بدون رضایت شریک دیگر، سهم خود را به دیگری بفروشد؟
ج: بله، هر یک از شرکاء می تواند سهم خود را جزئا” یا کلا” بشخص ثالثی منتقل کند. مثلا اگر کسی با دوستش یا برادرش، آپارتمانی را شریک هستند، چون غیر قابل افراز است، یک نفرشان می تواند همه سه دانگ و یا مثلاً یک دانگ آن را به هر کس که بخواهد، بفروشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.