حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۵۴
شناسه : 20051

یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران همزمان با ایام ربیع الاول، از مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران بازدید به‌عمل آورد و ضمن استماع گزارش از واحد‌های مختلف مدیریت فرهنگی استان تهران از زحمات همکاران تقدیر کرد. رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ابتدای این بازدید ضمن حضور در جلسه مشترکی […]

پ
پ

یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران همزمان با ایام ربیع الاول، از مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران بازدید به‌عمل آورد و ضمن استماع گزارش از واحد‌های مختلف مدیریت فرهنگی استان تهران از زحمات همکاران تقدیر کرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در ابتدای این بازدید ضمن حضور در جلسه مشترکی با کارکنان مجموعه مدیریت فرهنگی دادگستری استان تهران، احساس نیاز بشر به امور فرهنگی را یک امر فطری دانست و با بیان اهمیت امور فرهنگی از فعالان در این عرصه خواست برای توفیق بیشتر در شناخت کامل از مجموعه دستاورد‌های قضایی و اقتضائات، الزامات و آسیب‌ها از هیچ کوششی فرو گذار نباشند.  

وی نیازسنجی پرسنل دستگاه قضایی از حیث فرهنگی، روحی و معنوی و نیز ضرورت عامل بودن فعالان به امور دینی و فرهنگی به عنوان الگوی عملی در مجموعه را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیز خواند و بیان کرد: ضرورت وجود برنامه تعریف شده ضمن اولویت بندی با داشتن حمایت، پشتیبانی و ضمانت اجرای آن یک امر مهم و کاربردی است که باعث خواهد شد اثرگذاری برنامه‌ها مطلوب و موثر واقع شود.

جعفری استفاده از مشوق‌های متناسب جهت ایجاد انگیزه و گیرایی بیشتر را یک راهبرد مناسب خواند و یادآور شد: لازم است محیط کار و آسیب‌های همکاران در دادگستری توسط همکاران فرهنگی شناسایی شود و با توجه به آن برنامه ریزی‌های لازم صورت پذیرد.

وی با اشاره به ایجاد فضای عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بدنه دستگاه و واحد‌های قضایی گفت: وظیفه داریم به نحوی رفتار کنیم که همکاران به راحتی و با رعایت اصول آن به این وظیفه دینی عمل کنند.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی وانقلاب تهران با مقدس خواندن امر قضا، انتظار ایجاد فضای فرهنگی و اسلامی در محیط اداری را یک امر بدیهی دانست و ابراز امیدواری کرد: با فعالیت مناسب‌تر و موثر در امور فرهنگی بتوانیم در واحد‌های قضایی، خود کنترلی ایجاد کنیم و در نتیجه شاهد نتایج عملکرد کمی و کیفی و سلامت دستگاه قضایی باشیم.

وی در پایان این جلسه از فعالان درعرصه فرهنگی خواست با برنامه‌ریزی مشخص و موضوع بندی لازم در مجتمع‌های قضایی تهران حاضر شوند و به تناسب جامعه هدف، به فعالیت و اثرگذاری با رویکرد اصلاحی و رفع نیاز‌های مرتبط بپردازند.

جعفری بیان کرد: ستاد محاکم و مجتمع‌های قضایی تهران در این زمینه آمادگی کامل جهت همفکری و همکاری را دارند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.