حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۵۶
شناسه : 20054

 در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات دادگستری کل استان آذربایجان غربی برگزار می‌شد،  مشکلات واحد تولیدی فولاد ارومیه مورد بررسی اعضا قرار گرفت.   ناصر عتباتی در این جلسه گفت: مدت مدیدی است که این واحد تولیدی معطل افتاده و مقدار زیادی منابع ملی و همچنین دستگاه‌ها و لوازم کارخانه در […]

پ
پ

 در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات دادگستری کل استان آذربایجان غربی برگزار می‌شد،  مشکلات واحد تولیدی فولاد ارومیه مورد بررسی اعضا قرار گرفت.   ناصر عتباتی در این جلسه گفت: مدت مدیدی است که این واحد تولیدی معطل افتاده و مقدار زیادی منابع ملی و همچنین دستگاه‌ها و لوازم کارخانه در حال خاک خوردن هستند و بلا استفاده افتاده اند در حالیکه با کمی همت و درایت می‌توان مشکلات این واحد تولیدی را حل و بیش از ۱۰۰۰ نفر را در آن به کار گمارد.
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به صورت جدی از مسئولین حاضر و مالک کارخانه و سرمایه گذار خواست تا مشکل این واحد حل و کار‌های مقداماتی فعال شدن آن آغاز شود.
وی از حل مشکلات فولاد ارومیه و آغاز به کار عملیات راه اندازی آن در ایام نزدیک آتی خبر داد و ابراز امیدواری کرد در چند ماه آینده هم این واحد تولید بزرگ به مراحل تولید برسد.
در این جلسه مقرر شد توافق و تفاهمی بین بانک‌های ملی و تجارت در جهت مختومه نمودن پرونده‌های مطروحه طبق نظرات کارشناسی و فک رهن از اسناد تودیعی صورت گیرد تا متعاقباً پس از فک رهن و انتقال سهام طی هفته آتی کارخانه فولاد ارومیه به خریدار واگذار شود و واحد تولیدی راه اندازی گردد.
پرونده تاناکورای ارومیه که از سال ۸۵ موضوع آن در دادگاه مطرح بوده و احکام قطعی صادره به لحاظ طرفیت تعداد زیادی از بازاریان امکان اجرایی نداشته و مشکلات عدیده‌ای را هم فراهم آورده بود و محکوم له پرونده هم از استیفای حق خود محروم مانده بود در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور وکلای طرفین و مسئولین شهری و تعدادی از بازاریان مزبور مطرح گردید. نهایتاً و بعد از گفتگو‌های سازش محور مقرر شد با حضور دادستان مرکز استان، رئیس کل دادگاه‌های عمومی وانقلاب ارومیه و کارشناس ثبت و همراهی شهرداری وفق توافق دو طرف حدود اربعه موارد اختلافی معین و دو طرف آن را بپذیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.