حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۰۵
شناسه : 19950

در آغاز هفته وحدت و به مناسبت عید بزرگ میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، رئیس کل دادگستری استان فارس به صورت سرزده از زندان مرکزی شیراز بازدید کرد و به بررسی روند اعطای تسهیلات قانونی به مددجویان پرداخت. رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن بازدید از زندان مرکزی شیراز به بررسی روند اعطای […]

پ
پ

در آغاز هفته وحدت و به مناسبت عید بزرگ میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص)، رئیس کل دادگستری استان فارس به صورت سرزده از زندان مرکزی شیراز بازدید کرد و به بررسی روند اعطای تسهیلات قانونی به مددجویان پرداخت.

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن بازدید از زندان مرکزی شیراز به بررسی روند اعطای تسهیلات قانونی به مددجویان پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی همچنین با حضور در بند سبز و اندرزگاه قرآنی زندان عادل آباد شیراز ضمن ملاقات چهره به چهره با زندانیان مشکلات حقوقی و قضایی آنان را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه بازدید از زندان عادل آباد به اخذ گزارش حضور قضات در روز‌های اخیر و میزان اعظای تسهیلات توسط قضات در روز‌های گذشته پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با تأکید بر اینکه استفاده از مجازات حبس زمانی مؤثر است که متناسب با بزه ارتکابی بوده و زمینه تأدیب و باز اجتماعی شدن زندانی شود را فراهم نماید تأکید کرد: مسئولیت مستقیم فرد زندانی با قاضی صادر کننده رأی است و لازم است قضات در ابتدای هر روز توجه ویژه‌ای به پرونده‌های دارای زندانی داشته باشند و از سرکشی مستمر از زندان غافل نشود.

رئیس کل دادگستری فارس با اعلام این خبر که طی دو روز گذشته و به مناسبت عید بزرگ میلاد پیامبر (ص) ۲۹۰ نفر از زندانیان با دریافت تسهیلات قضایی از زندان آزاد شده اند گفت: از این تعداد ۲۵۰ تن با اعطای مرخصی و ۴۰ تن نیز با با استفاده از مرخصی پایان حبس از زندان عادل آباد آزاد شدند.

وی تصریح کرد در این هفته ۵ زندانی واجد شرایط نیز پس از موافقت دادگاه با استفاده از پابند‌های الکترونیکی فرصت حضور در کانون گرم خانواده و بازگشت به فعالیت اجتماعی را به دست آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خاطر نشان کرد: در بازدید از زندان مرکزی شیراز تعدادی از مددجویان واجد شرایط استفاده از آزادی مشروط و تعلیق مجازات نیز شناسایی که در روز‌های آتی پرونده‌های این افراد جهت اظهار نظر مقام قضایی به شعب مربوطه ارسال خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.