حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
شناسه : 19947

توسلی زاده در نشست هفتگی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه گفت: ضرورت دارد موانع را از سر راه واحد‌های تولیدی حتی اگر به اشتغال یک نفر بینجامد، برداریم و آن‌ها را به چرخه تولید برگردانیم. وی افزود: نباید با ایجاد مقررات دست و پا گیر مانع از شکوفایی و پیشرفت واحد‌های تولیدی شد و […]

پ
پ

توسلی زاده در نشست هفتگی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه گفت: ضرورت دارد موانع را از سر راه واحد‌های تولیدی حتی اگر به اشتغال یک نفر بینجامد، برداریم و آن‌ها را به چرخه تولید برگردانیم.

وی افزود: نباید با ایجاد مقررات دست و پا گیر مانع از شکوفایی و پیشرفت واحد‌های تولیدی شد و تا جایی که ممکن است باید تلاش کرد از تعطیلی این واحد‌ها جلوگیری کرد.

در این نشست که دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه و نمایندگانی از بانک‌ها و خانه صنعت و معدن همچنین نمایندگان پنج واحد تولیدی حضور داشتند رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه عنوان کرد: مشکلات اقتصادی سبب اتلاف استعداد‌ها می‌شوند؛ بنابراین باید راه حل پیدا کرد و اجازه نداد اینگونه مشکلات بر جامعه هزینه‌های مضاعف تحمیل کنند.

در این نشست پس از استماع سخنان نمایندگان و مدیران واحد‌های تولیدی و نیز نمایندگان بانک‌ها، با رایزنی‌های صورت گرفته و تاکید رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه مبنی بر یافتن راه برای حل مشکلات این واحدها، مقرر شد در بازه‌های زمانی تعیین شده با اختصاص تسهیلاتی به رفع مشکلات آن‌ها کمک شود و این واحد‌ها در آینده به چرخه تولید و اشتغال بازگردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.