حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
شناسه : 19854

سید مهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس از صدور بیش از ۱۰۰ هزار سند مالکیت کاداستری از ابتدای سال جاری در استان فارس خبر داد و گفت: برنامه ما استمرار این روند تا تعویض تمامی اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری خواهد بود و در این راستا حداکثر تلاش خود را انجام […]

پ
پ

سید مهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس از صدور بیش از ۱۰۰ هزار سند مالکیت کاداستری از ابتدای سال جاری در استان فارس خبر داد و گفت: برنامه ما استمرار این روند تا تعویض تمامی اسناد مالکیت دفترچه‌ای به کاداستری خواهد بود و در این راستا حداکثر تلاش خود را انجام خواهیم داد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس جایگاه حیاتی و تعیین کننده ثبت اسناد و املاک در تثبیت مالکیت‌ها را ضامن برقراری نظم حقوقی و قضایی جامعه در این حوزه دانست و گفت: همکاری ارگان‌های ذیربط، زمینه سازی دفاع از مالکیت‌های مشروع اشخاص بر املاک و اراضی تحت تملک را فراهم می‌کند.

هاشمی افزود: همواره ملاک ادارات ثبت اسناد و املاک فارس پیشبرد مطلوب برنامه‌های ابلاغی با هدف نیل به اهداف تحولی سازمان ثبت است و با برنامه ریزی‌های مدون، نظارت مستمر و ارزیابی نقاط ضعف و قوت خود بهینه سازی کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم استان فارس را دنبال می‌کنیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.