حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۲۲
شناسه : 19857

رئیس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی از آزادسازی ۷۰۰۰۰ مترمربع (۷هکتار) از اراضی زراعی و باغی و حریم و بستر رودخانه در مناطق عارفی و بالندر در ارتفاعات جنوب مشهد مقدس خبر داد. بهشتی توندری در این باره گفت: در راستای اعمال تبصره ۲ ماده […]

پ
پ

رئیس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی از آزادسازی ۷۰۰۰۰ مترمربع (۷هکتار) از اراضی زراعی و باغی و حریم و بستر رودخانه در مناطق عارفی و بالندر در ارتفاعات جنوب مشهد مقدس خبر داد.

بهشتی توندری در این باره گفت: در راستای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و ماده دو قانون توزیع عادلانه آب، امروز یکشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ تعداد ۲۲ قطعه اراضی دیوار کشی و ویلا سازی شده در چندین نقطه به مساحت تقریبی ۶ هکتار از اراضی زراعی که دستخوش تغییر و تبدیل کاربری قرار گرفته بود، رفع تصرف و قلع و قمع گردید.

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی (ویژه فضای مجازی و شهرسازی) افزود: در این عملیات مشترک که با حضور دستگاه‌های متولی و دست اندرکار امر از جمله مدیریت پروژه ارتفاعت جنوب شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، اوقاف و امور خیریه، آب منطقه ای، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و نیرو‌های خدوم انتظامی صورت پذیرفت، علاوه بر موارد موصوف، ۵ مورد رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ۳ استخر غیرمجاز، قلع و قمع و ۶ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه گردید.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش بی شائبه تمامی دست اندر کاران این حوزه، بر لزوم حفاظت و حراست از اراضی و منابع طبیعی استان تاکید کرد و گفت: موضوع شناسایی و برخورد با متخلفین و متصرفین و رفع تصرفات و تعرضات با توجه به دستورات دادستان محترم مرکز استان خراسان رضوی و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی همواره در دستور کار جدی و فوری این دبیرخانه قرار خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.