حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
شناسه : 18937

سیدمهدی صنعتی، به عنوان دادستان نظامی جدید استان همدان معرفی شد.معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مراسمی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با معرفی سیدمهدی صنعتی به عنوان دادستان نظامی جدید استان همدان، از خدمات جعفر طلایی تقدیر کرد.   احمد غلامی‌قادی،معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این […]

پ
پ

سیدمهدی صنعتی، به عنوان دادستان نظامی جدید استان همدان معرفی شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در مراسمی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با معرفی سیدمهدی صنعتی به عنوان دادستان نظامی جدید استان همدان، از خدمات جعفر طلایی تقدیر کرد.   احمد غلامی‌قادی،معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این مراسم گفت: در نظام اسلامی مبنای فعالیت کارگزاران تحصیل رضای پروردگار باید باشد.
غلامی‌قادی با بیان اینکه قضاوت حق انحصاری خداوند است که به نمایندگان خود تفویض می‌کند، افزود: این حق در درجه اول به انبیاء الهی سپس معصومین اختصاص دارد که در زمان غیبت به فق‌های واجد شرایط اختصاص داده شده و بنابر نیاز جامعه می‌توانند بین مردم قضاوت کنند.
معاون نظارت و بازرسی در تشریح آثار حکم به ناحق گفت: قاضی که حکم به ناحق بدهد ظالم، فاسد و گناهکار است.
غلامی، تاکید کرد: قضاوت در نیرو‌های مسلح ظرافت خاص خودش را دارد و در مواقع لزوم قاضی باید قاطعانه برخورد کند.

محمد روشنایی،رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان همدان در این مراسم کار قضاوت در دادسرا‌ها و دادگاه‌های نظامی را در مقایسه با سایر مراجع قضایی خطیر و حساس‌تر دانست و افزود: جامعه هدف ما نیرو‌های مسلحی هستند که حفظ مال، جان و ناموس مردم را تضمین می‌کنند.
روشنایی افزود: اگر قضاوت در دادسرا و دادگاه‌های نظامی به خوبی و شایستگی انجام نشود ممکن است مجموعه نظام صدمه ببیند و از این جهت قضاوت در سازمان کار دشوار و طاقت فرسایی است.
وی در پایان، طلایی دادستان نظامی سابق را انسانی نفوذ ناپذیر، منظم و با بضاعت علمی فوق‌العاده معرفی کرد و گفت: دادستان نظامی جدید استان هم از قضات خوشنام هستند که برای هر دو بزرگوار آرزوی توفیق دارم.

در ادامه این مراسم سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین (ع) گفت: بین مجموعه سازمان قضایی و نیرو‌های مسلح استان یک همدلی، هم افزایی و وحدت وجود دارد و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بزرگوارانه برای رفع هر مشکلی به یگان‌ها کمک می‌کند.
وی با اشاره به برنامه‌های آگاه سازی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: قضات با برگزاری کلاس‌های آموزشی به فرماندهان، کارکنان و ضابطان کمک زیادی کرده اند که این جلسات خیلی پربار و با ارزش هستند.
جانشین سپاه انصارالحسین (ع) با ابراز تأسف از بدرقه یکی از بهترین قضات استان گفت: قاضی جعفر طلایی مایه خیر و برکت برای استان بود.

جعفر طلایی،دادستان نظامی سابق استان در این جلسه گفت: سعی کردم به دور از هر گونه رفتار تبلیغاتی به عنوان یک مشاور نه تنها در پرونده‌ها بلکه فرماندهان و مسئولان نیرو‌های مسلح استان را در امور حقوقی و قضایی که حتی ارتباطی به سازمان نداشت یاری و کمک کنم.
طلایی با اشاره به آثار و برکات این ارتباطات گفت: نمونه بارز این همکاری در بحث پیشگیری از وقوع جرم و اصلاح رویه‌های جرم‌زا بود که باعث کاهش چشمگیر ارتکاب جرایم در نیرو‌های مسلح استان شد.

سیدمهدی صنعتی،دادستان نظامی جدید استان همدان نیز در این جلسه اظهار داشت: در احادیث آمده خداوند همراه قاضی است تا زمانی‌که ستم نکرده و همیشه از خدا بخواهیم که دستمان را بگیرد تا بتوانیم از این پرتگاه به سلامت عبور کنیم.
صنعتی گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ارتباط کاری گسترده‌ای با نیرو‌های مسلح به عنوان حافظان نظم و امنیت جامعه دارد.
گفتنی است که مهدی صنعتی پیش از این معاون قضایی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان بود.
شایان ذکر است؛جعفر طلایی نیز به افتخار بازنشستگی نائل آمد،همچنین در این مراسم غلامرضا عبدالرحمانی به عنوان معاون قضایی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان همدان معرفی شد.  

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.