حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
شناسه : 16169

حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری شامگاه پنجشنبه سوم تیرماه در جریان بازدید از شرکت در حال تصفیه آلومینیوم پارس واقع در شهر صنعتی کاوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ماموریت‌هایی که دستگاه قضا در دوران تحول دنبال می‌کند موضوع حمایت واقعی از تولید و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان بویژه در حوزه قضائی است. وی […]

پ
پ

حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری شامگاه پنجشنبه سوم تیرماه در جریان بازدید از شرکت در حال تصفیه آلومینیوم پارس واقع در شهر صنعتی کاوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ماموریت‌هایی که دستگاه قضا در دوران تحول دنبال می‌کند موضوع حمایت واقعی از تولید و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان بویژه در حوزه قضائی است.

وی بیان کرد: راهبرد دستگاه قضا حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم از تولید برای رونق و جهش واقعی در تولید، ایجاد فضای کسب و کار و اشتغالزایی است و در دوره تحول قضائی افزون بر دو هزار واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه راکد که اعلام ورشکستگی کرده و از چرخه تولید خارج شده بودند با حمایت دستگاه قضا احیا شده و به چرخه تولید برگشتند.

وی افزود: در دوران تحول دستگاه قضائی بسیاری از کارخانجاتی که مدیران آن‌ها درخواست ورشکستگی داده بودند بجای اینکه از چرخه تولید خارج شوند و در معرض فروش قرار گیرند و بدهی‌های کارخانجات از طریق مزایده و فروش ماشین آلات و فضای فیزیکی پرداخته شود، احیاء شده و مجددا به چرخه تولید بازگشتند.

وی تصریح کرد: احیای کارخانجات ورشکسته و قرار گرفتن در مدار تولید موجب می‌شود علاوه بر پرداخت بدهی‌های شرکت، زمینه اشتغال مجدد کارگرانی که به دلیل تعطیلی شرکت ناشی از ورشکستگی بیکار شده بودند، فراهم شود و حتی مطالبات بانکی و بدهی‌های خارج از محیط کار نظیر مالیات، تامین اجتماعی و … نیز با فعالیت مجدد کارخانجات پرداخت خواهد شد.

مظفری با اشاره به اعلام ورشکستگی شرکت آلومینیوم پارس ساوه در سال‌های گذشته گفت: خوشبختانه با تلاش اداره کل تصفیه امور ورشکستگی دستگاه قضائی این کارخانه که نقش بسزایی در تولید کشور داشت مجددا احیا شد و علاوه بر پرداخت بدهی‌های گذشته خود توانسته است به سوددهی برسد و در سال گذشته بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان سود حاصله از محل فروش محصولات این شرکت به ثبت رسیده است. هم اکنون بالغ بر ۷۰ درصد نیاز کشور در حوزه تولید کویل، ورق و فویل آلومینیومی در این شرکت تامین می‌شود.

وی بیان کرد: راهبرد قوه قضائیه در حوزه تولید این است که به هر طریقی که شده اجازه ندهیم یک شرکت به دلیل مشکلات تولیدی و نقدینگی از چرخه تولید خارج شود و تلاش خواهیم کرد در حمایت از نیروی کار و اشتغال در کشور شرکت‌هایی که دچار مشکلات تولیدی و یا ورشکستگی هستند مانع زدایی شوند و بی وقفه به تولید خود ادامه دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.