حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
شناسه : 14019

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی که تا روز ۱۳ اردیبهشت تمدید شده است فردا به پایان می‌رسد. پیش از این روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای انتخاب رشته داوطلبان […]

پ
پ

مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی که تا روز ۱۳ اردیبهشت تمدید شده است فردا به پایان می‌رسد.

پیش از این روابط عمومی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه ای انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی را که تا ۸ اردیبهشت ماه مهلت داشت، تمدید کرد.

داوطلبان آزمون دکتری تخصصی که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی شده اند ، می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته‌گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته نمایند همچنین متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان این مقطع پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته‌محل های درخواستی اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته‌محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ نمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.