حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
شناسه : 12462

سید مهدی هاشمی با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان  فارس تثبیت شد گفت: همچنین در سال گذشته با مختومه شدن ۳۴ هزار و ۹۵۲ پرونده اجرایی توسط ادارات اجرای ثبت استان رشد ۲۰۴ درصدی نسبت به میزان مشابه سال ماقبل آن را شاهد […]

پ
پ

سید مهدی هاشمی با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان  فارس تثبیت شد گفت: همچنین در سال گذشته با مختومه شدن ۳۴ هزار و ۹۵۲ پرونده اجرایی توسط ادارات اجرای ثبت استان رشد ۲۰۴ درصدی نسبت به میزان مشابه سال ماقبل آن را شاهد می‌باشیم.
وی ادامه داد: همچنین در مدت فوق ثبت ۴ هزار و ۱۳۱ شرکت و مؤسسه توسط اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری شیراز حاکی از رشد بالغ بر ۷ درصدی در این زمینه نسبت به زمان مشابه سال ماقبل آن می‌باشد.
گفتنی است از شرکت‌های ثبت شده در ۱۲ ماهه سال گذشته تعداد ۱ هزار و ۷۰۷ شرکت با مسؤلیت محدود، ۱ هزار و ۶۹۰ شرکت سهامی خاص و ۴۳۰ شرکت تعاونی و همچنین تعداد مؤسسات غیرتجاری ثبت شده در این بازه زمانی ۳۰۳ مؤسسه است.
مدیرکل ثبت استان فارس وصول بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از مطالبات معوقه بانک‌های خصوصی و وصول بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از مطالبات معوقه بانک‌های دولتی در ۱۲ ماهه سال ۱۳۹۹ را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته در ادارات اجرای ثبت استان با هدف دفاع از بیت المال دانست.   مدیرکل ثبت فارس با اشاره به صدور ۹۳۷ فقره رأی صادره توسط هیأت نظارت این اداره کل و کاهش ۳۵ درصدی در این زمینه این امر را ماحصل کاهش اشتباهات ثبتی در ادارات تابعه ثبتی استان برشمرد.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.