حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
شناسه : 12437

کارت شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کلیک کنید آزمون صبح روز جمعه ۲۰ فروردین در ۸۴ شهر کشور برگزار می‌شود. نحوه رفع نقص از کارت شرکت در آزمون وکالت ۹۹ ۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج […]

پ
پ

کارت شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کلیک کنید

آزمون صبح روز جمعه ۲۰ فروردین در ۸۴ شهر کشور برگزار می‌شود.

نحوه رفع نقص از کارت شرکت در آزمون وکالت ۹۹

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱ ،۲  ،۳ ،۴ ،۷، ۹ و ۱۰  (شامل: نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، سهمیه، تاریخ فارغ‌التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۲۰/۱/۱۴۰۰ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

تبصره : چنانچه مغایرتی دراطلاعات مندرج در بند ۷ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای متقاضیان استفاده از سهمیه بنیادشهید- سپاه پاسداران-ستادکل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۲۰/۱/۱۴۰۰ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید تادرصورت تاییدسهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای شما اعمال گردد.در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

۲- در صورتی که نسبت به بندهای ۵  و ۶ (جنسیت و معلولیت) تفاوتی مشاهده نمودید ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نمایید.

تبصره: درخصوص بند ۶ (معلولیت) چنانچه متقاضی خواستار اعمال بند فوق می‌باشد، لازم است فرم مخصوص معلولیت را روز قبل از برگزاری آزمون تحویل باجه رفع نقص نماید تا اقدام لازم در این خصوص بعمل آید. در غیر اینصورت هیچگونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد.

۳ – چنانچه شماره داوطلبی شما به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می باشد.

۴- چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس می­باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری مهم: متقاضیانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق به دریافت مدرک تحصیلی و اسکن آن در زمان ثبت نام در درگاه اینترنتی سازمان سنجش نشده اند، ضرورت دارد در صورت قبولی در کانون انتخابی مدارک مورد نظر را به کانون مربوط ارائه دهند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده این سازمان در روز پنجشنبه مورخ ۱۹/۱/۱۴۰۰ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می‌گردند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱  می‌باشد که آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون هر شهرستان در جدول شماره ۲  مشخص گردیده است.

جدول شماره ۱ – شهرستان محل برگزاری حوزه های آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت

جدول شماره ۲- استان و شهرستان محل برگزاری و نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارتهای شرکت درآزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی

وکالت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.