حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
شناسه : 12440

حواشی برگزاری آزمون وکالت ۱۳۹۹ همچنان ادامه دارد و روز گذشته داوطلبان این آزمون ساعات پر اضطرابی را تجربه کردند، زمانی که برخی صفحات و کانال‌ها در فضای مجازی موج گسترده‌ای از شایعات مختلف را به راه انداختند. در این میان برخی داوطلبان نگران به سراغ رئیس سابق کانون وکلای دادگستری مرکز نیز رفتند و […]

پ
پ

حواشی برگزاری آزمون وکالت ۱۳۹۹ همچنان ادامه دارد و روز گذشته داوطلبان این آزمون ساعات پر اضطرابی را تجربه کردند، زمانی که برخی صفحات و کانال‌ها در فضای مجازی موج گسترده‌ای از شایعات مختلف را به راه انداختند. در این میان برخی داوطلبان نگران به سراغ رئیس سابق کانون وکلای دادگستری مرکز نیز رفتند و از او درباره برگزاری یا لغو آزمون روز جمعه سوال کردند.

دکتر عیسی امینی در لایو شب گذشته اینستاگرامی خود که موضوع آن بررسی رای وحدت رویه شماره ۸۰۵ هیات عمومی دیوان عالی کشور بود، در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان درباره آزمون وکالت ۱۳۹۹ گفت: من دیگر در کانون وکلا مسئولیتی ندارم و وقت خود را به مطالعه و تدریس اختصاص داده‌ام اما مصاحبه اخیر دکتر مالکی را خواندم و از فشارها و کارشکنی‌هایی که برای لغو آزمون در حال انجام است اطلاع دارم.

او با بیان اینکه آزمون وکالت همچنان یکی از سالم‌ترین و مهم‌ترین آزمون‌های کشور است گفت: مسئولان باید به حساسیت خاص آزمون وکالت توجه داشته باشند، درست است که خطر بیماری کرونا موضوع مهمی است اما اتفاقات رخ‌داده، سلامت روانی داوطلبان آزمون وکالت و خانواده‌های آنها را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

این وکیل دادگستری با طرح این پرسش که واقعاً علت تعویق ناگهانی آزمون وکالت در اسفندماه چه بود، اظهار داشت:‌ هنوز برایم جای سؤال است که چرا آزمون وکالت در اسفند برگزار نشد؟ من دکتر رئیسی، سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا را نمی‌شناسم اما دوست دارم یک روز ایشان را ببینم و بپرسم چرا به جای افزایش حوزه‌ها و تمهیدات بهداشتی، آزمون را لغو کردند؟ درحالیکه از چند ماه قبل موضوع برگزاری آزمون وکالت در این تاریخ مشخص بود و در روزهای قبل هم دو آزمون بزرگ استخدامی و دکتری برگزار شده بودند. به راستی چرا سازمان سنجش در فرصت زمانی‌ای که داشت برای افزایش حوزه‌های برگزاری اقدامی نکرد؟

دکتر امینی در نهایت از داوطلبان خواست با حفظ روحیه و توجه به این که مشکلات و مصائب بخشی از جریان زندگی هستند، از مطالعه و ادامه تلاش دلسرد نشوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.