حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
شناسه : 12189

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: از نظر ما آزمون وکالت باید برگزار شود. هیچ دلیل موجهی برای برگزار نشدن آزمون آن هم پس از دو بار تعویق و در شرایطی که همه تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده، وجود ندارد. به نقل از داتیکان، جلیل مالکی،‌ رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز درباره […]

پ
پ

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: از نظر ما آزمون وکالت باید برگزار شود. هیچ دلیل موجهی برای برگزار نشدن آزمون آن هم پس از دو بار تعویق و در شرایطی که همه تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده، وجود ندارد.

به نقل از داتیکان، جلیل مالکی،‌ رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز درباره شایعات مربوط به تعویق افتادن مجدد آزمون وکالت گفت: از نظر ما آزمون وکالت باید برگزار شود. هیچ دلیل موجهی برای برگزارنشدن آزمون آن هم پس از دو بار تعویق و در شرایطی که همه تمهیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده، وجود ندارد.

به گزارش داتیکان،‌ او در ادامه توضیح داد: تعداد حوزه‌ها به میزان لازم افزایش داده شده یعنی ابتدا تعداد شهرها از ۳۰ به ۸۴ شهر افزایش یافته و در هر شهر هم چند مکان برای حضور داوطلبان و برگزاری آزمون با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن هشدار به افرادی که در صدد فشار به مراجع قانونی جهت لغو مجدد آزمون هستند، تاکید کرد: از نظر کانون وکلا این آزمون باید برگزار شود و هر گونه فشار به مراجع ذیربط برای لغو آزمون و اخلال در روند برگزاری آن جفای به داوطلبان عزیزی است که تحت سخت‌ترین شرایط ماه‌‌هاست که مشغول مطالعه هستند و بروز این اتفاق هرگز از حافظه آنها و خانواده‌های آنها محو نخواهد شد.

مالکی در پاسخ به این سوال که آیا تا الان سخنی از برگزار نشدن به میان آمده است، یا نه گفت: تا این لحظه قرار بر برگزاری این آزمون است و با درایتی که در مراجع تصمیم‌گیر وجود دارد و تمهید همه پروتکل‌های بهداشتی و افزایش چند برابری حوزه‌های امتحانی دلیلی برای عدم برگزاری آزمون وجود ندارد.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در پاسخ به این سوال که برخی منابع به مخالفت با اصل آزمون کانون وکلا اشاره دارند و شیوع ویروس کرونا را بهانه‌ای برای جلوگیری از برگزاری این آزمون عنوان می‌کنند، تاکید کرد: ما این موضوع را تایید نمی‌کنیم. چون آزمون مطابق با قانون برگزار می‌شود و در واقع مخالفت با برگزاری آزمون وکالت، مخالفت با قانون و نوعی قانون‌گریزی است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.