حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
شناسه : 10592

طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از کشف و توقیف ۱۱۰تن آرد قاچاق طی بهمن و اسفند سال جاری در استان اردبیل خبر داد و گفت: در راستای صیانت و حفاظت از بیت المال و حقوق عامه، معاونت حقوق عامه دادستان مرکز استان اردبیل در بحث نظارت به نحوه توزیع و پخش آرد […]

پ
پ

طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از کشف و توقیف ۱۱۰تن آرد قاچاق طی بهمن و اسفند سال جاری در استان اردبیل خبر داد و گفت: در راستای صیانت و حفاظت از بیت المال و حقوق عامه، معاونت حقوق عامه دادستان مرکز استان اردبیل در بحث نظارت به نحوه توزیع و پخش آرد و کیفیت نان در استان به صورت ویژه ورود کرد.

وی افزود: در همین راستا شب گذشته ۱۳ تن و پانصد کیلو آرد که قاچاقچیان قصد خروج آن را از استان اردبیل را داشتند کشف و ضبط شده و برای متخلفین نیز پرونده قضایی تشکیل گردید.

طباطبایی اظهار داشت: در مجموع و با همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی استان اردبیل، حدود ۱۱۰ تن آرد قاچاق طی بهمن و اسفند ماه سال جاری کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ضمن قدردانی از اقدامات موثر نیروی انتظامی در برخورد با متخلفان و مجرمان از عموم شهروندان خواست تا هرگونه گزارشات خود را در سریعترین زمان ممکن به مراجع قضایی و امنیتی اطلاع دهند تا اقدامات بازدارنده و قاطع با متخلفان که از سر سفره مردم در صدد سودجویی و منفعت طلبی هستند صورت گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.