حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
شناسه : 10611

موسی خلیل الهی با بیان اینکه با افرادی که امنیت جامعه را مخدوش کرده و ایجاد احساس نا امنی می‌کننند هیچگونه مماشاتی نمی‌شود اظهار داشت:، اما افرادی هستند ضرورتی برای حضور آن‌ها در زندان نیست در این رابطه می‌توان از مجازات جایگزین حبس استفاده کرد. وی افزود: یکی از مجازات‌های جایگزین حبس که می‌توان در […]

پ
پ

موسی خلیل الهی با بیان اینکه با افرادی که امنیت جامعه را مخدوش کرده و ایجاد احساس نا امنی می‌کننند هیچگونه مماشاتی نمی‌شود اظهار داشت:، اما افرادی هستند ضرورتی برای حضور آن‌ها در زندان نیست در این رابطه می‌توان از مجازات جایگزین حبس استفاده کرد.

وی افزود: یکی از مجازات‌های جایگزین حبس که می‌توان در این راستا از آن استفاده کرد، فعالیت در حوزه فضای سبز بوده که ضمن تنبیه فرد می‌توان در توسعه و آبادانی شهر نیز نقشی ایفا کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: هفته گذشته اولین رای در رابطه با فعالیت در حوزه فضای سبز شهری به عنوان مجازات جایگزین حبس در دادگستری تبریز صادر شد که بازخورد‌های بسیار خوبی در جامعه داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود چنین ظرفیتی سازمان‌ها یا اداره‌ها در صورت علاقمندی می‌توانند نیاز خود را برای استفاده از این ظرفیت مناسب ارائه دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.