حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
شناسه : 10515

علیرضا شیخعلی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کهگیلویه و بویر احمد به همراه معاون دادستان نظامی استان از مناطق زلزله زده شهر سی سخت و یگان‌های مستقر در منطقه بازدید کرد. به محض ورود این هیئت به شهر سی سخت پس لرزه‌ای به بزرگی چهار و پنج دهم ریشتر این شهر را لرزاند و موجب […]

پ
پ

علیرضا شیخعلی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کهگیلویه و بویر احمد به همراه معاون دادستان نظامی استان از مناطق زلزله زده شهر سی سخت و یگان‌های مستقر در منطقه بازدید کرد.

به محض ورود این هیئت به شهر سی سخت پس لرزه‌ای به بزرگی چهار و پنج دهم ریشتر این شهر را لرزاند و موجب وحشت مردم شد.

شیخعلی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کهگیلویه و بویراحمد سپس از مناطق زلزله زده همچنین محل استقرار امدادرسانان سپاه و واحد‌های نیروی انتظامی بازدید کرد.

این مقام قضایی در جمع نیرو‌های مسلح مستقر در منطقه گفت: از سپاه فتح و فرماندهی انتظامی استان که در این وضعیت بحرانی به داد مردم رسیدند و به نوعی حماسه آفریدند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم این فداکاری‌ها و زحمات، باقیات صالحات کسانی باشد که در این روز‌های سخت، مایه خیر و برکت برای مردم آسیب دیده شهر سی سخت شدند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیرو‌های مسلح در همه صحنه‌ها چه نبرد با دشمن برای دفاع از خاک پاک ایران اسلامی و چه امدادرسانی به مردم غیور ایران در بحران‌های مختلف سنگ تمام گذاشته اند.

شیخعلی گفت: حضور گرم و پرتلاش سپاه و نیروی انتظامی با وجود خرابی‌های ناشی از زلزله و شیوع بیماری کرونا که شرایط را خیلی سخت کرده، مایه دلگرمی مردم شهر سی سخت شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.