حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
شناسه : 10452

دکتر محدث مدیرکل دبیرخانه قوه قضاییه در نشست شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان‌ها نیز طی سخنانی به کاهش چشمگیر تاخیر در ارجاع شکایت‌های مردمی پس از ابلاغ دستورالعمل رئیس قوه قضاییه اشاره کرد. وی با اشاره به طرح مباحث مربوط به پرونده‌های کثیرالشاکی نزد رئیس دستگاه قضا، گفت: بسیاری از این پرونده‌ها […]

پ
پ

دکتر محدث مدیرکل دبیرخانه قوه قضاییه در نشست شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان‌ها نیز طی سخنانی به کاهش چشمگیر تاخیر در ارجاع شکایت‌های مردمی پس از ابلاغ دستورالعمل رئیس قوه قضاییه اشاره کرد.

وی با اشاره به طرح مباحث مربوط به پرونده‌های کثیرالشاکی نزد رئیس دستگاه قضا، گفت: بسیاری از این پرونده‌ها پس از ملاحظه، بررسی و دستور آیت الله رئیسی به مرحله صدور رای رسیده اند.

مدیرکل دبیرخانه قوه قضاییه ورودی نامه‌های مردمی به دبیرخانه دستگاه قضا در سال جاری را بیش از ۸۶ هزار فقره عنوان کرد و از پاسخگویی به ۱۰۶ هزار تماس تلفنی مردم در خصوص مشکلات‌شان خبر داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.