حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
شناسه : 10477

محمد اقوامی گفت: مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگ مرزی شهرستان سردشت حین پایش و کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه دوم بازارچه مرزی کیله سردشت به یک دستگاه خودروی شش چرخ مشکوک و در بازرسی از آن مقدار ۳۰ هزار دلار آمریکا که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط […]

پ
پ

محمد اقوامی گفت: مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگ مرزی شهرستان سردشت حین پایش و کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه دوم بازارچه مرزی کیله سردشت به یک دستگاه خودروی شش چرخ مشکوک و در بازرسی از آن مقدار ۳۰ هزار دلار آمریکا که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی افزود: با ارجاع گزارش به تعزیرات حکومتی و رسیدگی به پرونده در شعبه اول ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان سردشت، تخلف محرز اعلام و متهم به ضبط ارز‌های مکشوفه به نفع دولت و پرداخت چهار میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.