حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
شناسه : 10474

کیاپاشا مدیرکل اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه از شرکت لوله و تجهیزات سدید بازدید کرد. وی در جریان این بازدید تصریح کرد: اولویت قوه قضاییه و بویژه این اداره در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب، حمایت از واحد‌های تولیدی و جلوگیری از تعطیلی صنایع به خاطر برخی مشکلات از جمله ورشکستگی و بدهی به […]

پ
پ

کیاپاشا مدیرکل اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه از شرکت لوله و تجهیزات سدید بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید تصریح کرد: اولویت قوه قضاییه و بویژه این اداره در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب، حمایت از واحد‌های تولیدی و جلوگیری از تعطیلی صنایع به خاطر برخی مشکلات از جمله ورشکستگی و بدهی به سیستم بانکی کشور است.

وی تاکید کرد: حفظ وضعیت اشتغال و تولید در چنین کارخانه‌هایی به مراتب سرمایه گذاری کمتری را نسبت به راه اندازی واحد صنعتی و تولیدی جدید نیاز دارد.

این مقام قضایی در پایان این بازدید، با حضور در جمع کارگران پای درد دل آن‌ها نشست و اظهار امیدواری کرد که در کنار حمایت قوه قضائیه با تلاش مضاعف و همت جمعی مدیران و کارگران شرکت، چرخ کارخانه از حرکت نیفتد تا به فضل خداوند از شرایط سخت رکود و تحریم عبور نماید.

گفتنی است، شرکت لوله و تجهیزات سدید از سال ۱۳۹۶ ورشکسته شده که با اقدامات و حمایت حقوقی اداره تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه احیاء و از تعطیلی کارخانه و همچنین بیکار شدن کارگران آن جلوگیری گردیده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.