حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
شناسه : 10278

محمد شریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از صدور اولین کیفرخواست ترک فعل مسئولان و مدیران در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خبر داد و بیان کرد: در راستای دستورالعمل صادره از سوی رئیس قوه قضاییه مبنی بر ورود دستگاه قضایی به ترک فعل مسئولان و مدیران، توجه ویژه به […]

پ
پ

محمد شریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از صدور اولین کیفرخواست ترک فعل مسئولان و مدیران در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خبر داد و بیان کرد: در راستای دستورالعمل صادره از سوی رئیس قوه قضاییه مبنی بر ورود دستگاه قضایی به ترک فعل مسئولان و مدیران، توجه ویژه به این امر در دستور کار دادستانی قرار گرفته و اخیراً نیز در خصوص چهار نفر از مدیران استان سمنان که عدم نظارت و ترک فعل آن‌ها موجب تضییع اموال دولتی شده، کیفرخواست صادر شد و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تاکید کرد: مسئولان استان سمنان در انجام وظایف خود اهتمام ویژه داشته و نظارت‌های خود را بر انجام امورات مربوطه و عوامل زیرمجموعه بیشتر کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در خصوص پرونده متشکله در مورد مدیرکل سابق محیط زیست استان سمنان نیز دادنامه قطعی صادر شده است که در آن علاوه بر سایر مجازات‌ها این فرد به ۱۰ سال حبس و معاون وقت وی به ۵ سال حبس و سایر افراد دخیل در پرونده به حبس محکوم شدند.



ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.