حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
شناسه : 10250

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در خصوص ارزیابی عملکرد قضایی بخش سملقان به برخی مشکلات مبتلابه این حوزه قضایی اشاره و بر ضرورت تلاش بیشتر و اعمال مدیریت دقیق‌تر و نظارت بهتر به منظور بهبود و ارتقاء شاخص‌های عملکردی به ویژه در حوزه دادرسی الکترونیک و تعیین تکلیف فوری وضعیت پرونده‌های قضایی تأکید کرد. […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در خصوص ارزیابی عملکرد قضایی بخش سملقان به برخی مشکلات مبتلابه این حوزه قضایی اشاره و بر ضرورت تلاش بیشتر و اعمال مدیریت دقیق‌تر و نظارت بهتر به منظور بهبود و ارتقاء شاخص‌های عملکردی به ویژه در حوزه دادرسی الکترونیک و تعیین تکلیف فوری وضعیت پرونده‌های قضایی تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در پایان بازدید از حوزه قضایی آشخانه نیز ضمن بیان نقاط ضعف و قوت این مجموعه، در سنجش و ارزیابی کلی، شاخص‌های عملکردی را قابل قبول توصیف و در عین حال بر ضرورت رعایت دقت و سرعت در امر رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ویژه بکارگیری بیشتر و بهترسازوکار دادرسی الکترونیک در تمامی مناسبات قضایی تأکید کرد.

حجت الإسلام والمسلمین جعفری عمده هدف از بازدید‌های سرزده میدانی را بررسی ملموس و محسوس مشکلات مبتلابه همکاران و همچنین استماع خواسته‌ها و پیگیری مطالبات مراجعین و ارزیابی روند رسیدگی‌های قضایی عنوان کرد.

وی همچنین در گفتگو با چند تن از مراجعین مشکلات طرح شده از سوی آنان را مورد بررسی قرار داد و حسب مورد در خصوص موضوعات مطروحه دستور‌های مقتضی صادر کرد.

گفتگوی چهره به چهره با همکاران قضائی و اداری و پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنان از دیگر برنامه‌های رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی بود.

جعفری درجریان بازدید از شورا‌های حل اختلاف بخش قاضی و مانه و سملقان، با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته، اولویت اصلی و مهم شورا‌های حل اختلاف را اهتمام جدی در اصلاح ذات البین و رفع مسالمت آمیز مخاصمات و دعاوی برشمرد.

وی تصریح کرد: برای اینکه این اولویت مهم که از اصلی‌ترین دلایل شکل گیری و در واقع فلسفه ایجاد شورا‌های حل اختلاف نیز می‌باشد، بطور کامل و در بهترین وجه آن محقق و متجلی گردد به نظر می‌رسد باید تلاش‌ها بیشتر شود و اعضاء شورا‌های حل اختلاف با روحیه جهادی و کار مضاعف پا به میدان بگذارند و صرفا از محل کار و فعالیت خود به وظیفه عمل نکنند و گاهی لازم است این عزیزان به سراغ اصحاب دعوا بروند و فصل خصومت و رفع اختلاف کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.