حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
شناسه : 10080

محمدرضا حداد، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد در امور شورا‌های حل اختلاف از آزادی ۱۲ زندانی با تلاش شورای صلحی اردکان خبر داد و گفت: با کمک قریب به ۲ میلیارد ریالِی خیرین، ۱۲ زندانی در اردکان در یک ماه اخیر از بند اسارت رهایی و به آغوش خانواده بازگشتند. معاون قضایی رئیس […]

پ
پ

محمدرضا حداد، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد در امور شورا‌های حل اختلاف از آزادی ۱۲ زندانی با تلاش شورای صلحی اردکان خبر داد و گفت: با کمک قریب به ۲ میلیارد ریالِی خیرین، ۱۲ زندانی در اردکان در یک ماه اخیر از بند اسارت رهایی و به آغوش خانواده بازگشتند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان یزد در امور شورا‌های حل اختلاف خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های ارزشمند دین مبین اسلام، تأکید بر احسان به همنوع و انفاق اموال در امور خیر است که توسط امامان معصوم (ع) در آموزه‌های دینی ما و روایات ائمه معصومین (ع) به آن سفارش شده است.  

وی اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های خیرین و افراد ذی نفوذ می‌توان زمینه آزادسازی زندانیان را فراهم کرد.

حداد گسترش فرهنگ صلح و سازش را از توصیه‌های شرعی، قانونی و اخلاقی دانست و اظهار کرد: شورای حل احتلاف زندان اردکان توانسته است با استفاده از الگوی صلح و سازش، نقش مهم و بسزایی را در راستای زندان زدایی و آزادسازی زندانیان داشته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.