حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
شناسه : 9991

حسین اعظمی چهاربرج، دبیر شورای تحول دادگستری استان البرز گفت: دادگستری کل استان البرز برای اولین بار در کشور به منظور کاربردی کردن آموزش کارآموزان قضایی، مرکز آموزش بدو خدمت اردو‌های کارگاهی-آموزشی کارآموزان قضایی را طراحی و اجرا کرد. دبیر شورای تحول دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: در این مجموعه اردوها، پس از ارائه آموزش‌های […]

پ
پ

حسین اعظمی چهاربرج، دبیر شورای تحول دادگستری استان البرز گفت: دادگستری کل استان البرز برای اولین بار در کشور به منظور کاربردی کردن آموزش کارآموزان قضایی، مرکز آموزش بدو خدمت اردو‌های کارگاهی-آموزشی کارآموزان قضایی را طراحی و اجرا کرد.

دبیر شورای تحول دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: در این مجموعه اردوها، پس از ارائه آموزش‌های عملی و برگزاری کلاس‌های مرتبط، برنامه ریزی جهت حضور در نهاد‌های مجری یا همکار در اجرای دستورات قضایی صورت پذیرفت، به نحوی که بعد از اتمام پودمان‌های مرتبط با سرقت یا جعل و استفاده از سند مجعول، کارآموزان در اداره آگاهی حاضر و از نزدیک در جریان نحوه اقدام پلیس بعد از صدور دستورات قضایی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در این راستا از زندان مرکزی کرج، اجرای احکام مدنی، اداره بهزیستی، اداره پلیس آگاهی، اداره پزشکی قانونی، گمرک پیام و دادگاه خانواده بازدید به عمل آمد.  

اعظمی چهاربرج با تاکید بر اینکه کارآموزان در این بازدید‌ها ابتدا با روسای هر مجموعه جلساتی را برگزار و از کم و کیف فعالیت آن‌ها اطلاع کسب می‌کنند، گفت: در ادامه با همراهی کارشناسان از بخش‌های مختلف آن‌ها بازدید می‌کنند.

وی با تبیین دستاورد‌های این اقدام اظهار کرد: آشنایی با تقاضا‌های ادارات همکار با دادگستری و اطلاع از مشکلات داخلی آن‌ها در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی، ایجاد زمینه برای تعامل بهتر در آینده و همچنین اطلاع از تناقض در میان احکام قضایی و بخشنامه‌های داخلی این مجموعه‌ها از جمله ثمرات این بازدید‌ها بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.