حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
شناسه : 9997

به نقل از خبرگزاری میزان فرج الله افشار با بیان اینکه 9 نفر از محکومان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز تا پایان بهمن ماه مشمول طرح مراقبت الکترونیکی قرار می گیرند  گفت: این زندانیان واجد شرایط در محدوده مشخص شده تحت کنترل و نظارت قرار می‌گیرند. وی درباره محسنات این طرح اظهار داشت: زندانیانی […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان فرج الله افشار با بیان اینکه 9 نفر از محکومان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز تا پایان بهمن ماه مشمول طرح مراقبت الکترونیکی قرار می گیرند  گفت: این زندانیان واجد شرایط در محدوده مشخص شده تحت کنترل و نظارت قرار می‌گیرند.

وی درباره محسنات این طرح اظهار داشت: زندانیانی که از پابند الکترونیکی استفاده می‌کنند تا حدود زیادی از مشکلات و آسیب‌های خانوادگی مصون خواهند بود و می‌توانند در سطح جامعه، زندگی عادی خود را داشته باشند.

افشار، کاهش جمعیت کیفری و اصلاح و بازپروری زندانیان را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.   رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز همچنین اعلام کرد: با پیشنهاد معاون دادستان نظامی استان، به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز مرد، به زندانیان واجد شرایط ۸ روز مرخصی اعطاء شد.   مطابق ماده ۵۵۳ قانون آیین دادرسی کیفری، در جرایم مشمول نظام نیمه آزادی و آزادی تحت نظارت سامانه‏‌های الکترونیکی، قاضی اجرای احکام کیفری می‌تواند پس از وصول گزارش شورای طبقه بندی زندان و نظریه مددکاران اجتماعی معاونت اجرای احکام کیفری، مبنی بر آنکه اجرای یک فعالیت شغلی یا حرفه‏ ای، آموزشی، حرفه آموزی، مشارکت در تداوم زندگی خانوادگی و یا درمان پزشکی، از سوی محکوم علیه در خارج از محیط زندان، در فرآیند اصلاح وی و یا جبران ضرر و زیان بزه‏ دیده مؤثر است، به دادگاه صادر کننده حکم، پیشنهاد اجرای نظام نیمه آزادی و آزادی تحت نظارت سامانه‏‌های الکترونیکی را طبق مقررات راجع به دادرسی الکترونیکی دهد و مطابق تصمیم این دادگاه اقدام کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.