حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۳
شناسه : 9882

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب شیرازاز کشف دو محموله مواد مخدر و دستگیری تعدادی از سوداگران مرگ خبر داد.   وی با بیان اینکه در محموله اول میزان ۳۱۸ کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان کشف و ضبط شد گفت: در این عملیات که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس انجام شد […]

پ
پ

سید مصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب شیرازاز کشف دو محموله مواد مخدر و دستگیری تعدادی از سوداگران مرگ خبر داد.   وی با بیان اینکه در محموله اول میزان ۳۱۸ کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان کشف و ضبط شد گفت: در این عملیات که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس انجام شد دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو نیز توقیف گردید.

وی با بیان اینکه در محموله دوم نیز ۶۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و همچنین ۲۰ لیتر مشروبات الکلی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است گفت: طی این عملیات ۲ قبضه سلاح گرم نیز در محل اختفای قاچاقچیان کشف گردید.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اینکه مواد مخدر و اعتیاد یکی از مهم‌ترین مباحث حوزه آسیب‌های اجتماعی است گفت: دستگاه قضایی و دادگستری استان علاوه بر اجرای سیاست‌های مقابله‌ای برنامه‌های پیشگیرانه را نیز با جدیت دنبال خواهد کرد.

بحرینی تصریح کرد: سیاست‌های مبارزه با مواد مخدر تنها منحصر به برخورد‌های قهری نیست و لازم است در این خصوص نهاد‌های متولی امور اجتماعی و سازمان‌های حمایتی همکاری مناسبی را با مجموعه قضایی در راستای پیشگیری از آسیب‌های موضوع مواد مخدر داشته باشند.




ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.