حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
شناسه : 9963

احمد موقری در نشست بررسی آخرین وضعیت تاسیسات شرکت برق در استان آذربایجان شرقی و راهکار‌های پیشگیری از وقوع سرقت تاسیسات برق، اظهار داشت: یکی از طرق پیشگیری از وقوع جرم شناسایی نقاط ضعف مجموعه‌ها و افزایش هزینه‌های ارتکاب جرم و حضور موثر در صحنه‌های وقوع جرم می‌تواند باشد. سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از […]

پ
پ

احمد موقری در نشست بررسی آخرین وضعیت تاسیسات شرکت برق در استان آذربایجان شرقی و راهکار‌های پیشگیری از وقوع سرقت تاسیسات برق، اظهار داشت: یکی از طرق پیشگیری از وقوع جرم شناسایی نقاط ضعف مجموعه‌ها و افزایش هزینه‌های ارتکاب جرم و حضور موثر در صحنه‌های وقوع جرم می‌تواند باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی ادامه داد: یکی از روش‌های اطلاع از نقاط وقوع جرم و ضعف‌های موجود، بحث نظارت و بازرسی بوده و بر این اساس باید ضمن شناسایی نقاط ضعف و گشت‌های مربوطه باید در صحنه‌های وقوع جرم حضور موثر و همه جانبه داشته باشند.

وی بیان کرد: هرچند در ظاهر آمار سرقت در حوزه تاسیسات برق نسبت به میزان سرقت‌های اصلی پایین بوده، اما نفس وجود این مساله و بحث خسارت‌های وارده به نهاد‌های دولتی و اموال عمومی از این طریق قابل توجه است.

موقری ادامه داد: کمترین آمار سرقت تاسیسات برق به ترتیب مربوط به شهرستان‌ها خداآفرین، کلیبر و هریس بوده و در مابقی شهرستان‌ها بالای ۵۰ درصد افزایش آمار سرقت تاسیسات برق وجود دارد و این مساله با وجود گشت‌های مختلف قابل بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه علیرغم اقدامات انجام شده شاهد افزایش آمار سرقت در حوزه تاسیسات شرکت برق هستیم که این موضوع باید علت یابی و راهکار‌های لازم ارائه شود.

معاون قضایی دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بیان کرد: بر اساس اعلام آمادگی و هماهنگی مجموعه‌ها و ورود دستگاه قضایی به این موضوع، مقرر شده بود گشت‌های تلفیقی در حوزه‌ها مختلف برای پیشگیری از وقوع جرایم تشکیل و ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه باید گشت‌های تلفیقی با حساسیت پیگیری شود تا در حوزه سرقت تاسیسات برق نیز شاهد کاهش آمار باشیم، تاکید کرد: با توجه به افزایش سرقت تاسیسات برق با وجود گشت‌های مختلف در این حوزه، نقاط ضعف گشت‌های تلفیقی باید احصا شده و راهکار‌های لازم برای پیشگیری از وقوع چنین جرایم ارائه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.