حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
شناسه : 9811

روز گذشته و در آستانه سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان در حضور در زندان دهدشت، به بررسی وضعیت این زندان و گفتگو با زندانیان پرداخت. همچنین همزمان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان با حضور در زندان گچساران، ضمن […]

پ
پ

روز گذشته و در آستانه سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان در حضور در زندان دهدشت، به بررسی وضعیت این زندان و گفتگو با زندانیان پرداخت.

همچنین همزمان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان با حضور در زندان گچساران، ضمن بازدید از این مرکز با زندانیان دیدار و مسائل مطرح شده توسط آنان را بررسی کرد.

گفتنی است همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور نیز به این استان سفر خواهد کرد.

پیش از سفر رئیس سازمان زندان‌ها، دو گروه از مدیران و مسئولان سازمان با حضور در زندان‌های گچساران و دهدشت به بررسی وضعیت و بازدید از این دو زندان پرداختند.

گزارش این بازدید‌ها و مشکلات زندانیان و زندان‌ها برای رئیس سازمان آماده خواهد شد تا در جلسه شورای عالی قوه قضائیه که به ریاست آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد مطرح شود.

شایان ذکر است این بازدید‌ها ۵ ساعت به طول انجامید.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.