حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
شناسه : 9704

به نقل از خبرگزاری میزان مسعود ستایشی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در نشستی که در راستای دستیابی به اهداف کارگروه عفو محکومان قصاص و با حضور بابایی معاون فناوری اطلاعات دادگستری کل استان تهران و حمزه نماینده خیرین در دفتر قائم مقام دادگستری تهران برگزار شد، گفت: تامین منابع مالی جهت پرداخت […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان مسعود ستایشی، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در نشستی که در راستای دستیابی به اهداف کارگروه عفو محکومان قصاص و با حضور بابایی معاون فناوری اطلاعات دادگستری کل استان تهران و حمزه نماینده خیرین در دفتر قائم مقام دادگستری تهران برگزار شد، گفت: تامین منابع مالی جهت پرداخت دیه برای محکومین قصاص امر خدا پسندانه‌ای است که باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

در این نشست همچنین در خصوص تحت پوشش قرار دادن خانواده محکومین قصاص و نیز ایجاد شبکه‌ای از خیرین و افراد علاقمند به شرکت در این طرح خدا پسندانه بحث و بررسی شد.


حسن بابایی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و دبیر این کارگروه ضمن تشریح وضعیت محکومین قصاص در زندان‌های استان تهران به لزوم تعیین تکلیف بعضی از آنان اشاره کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.