حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
شناسه : 9506

اسفندیاری رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر از اجرای دوره‌های آموزشی طرح هور در زندان مرکزی بوشهر با هدف کاهش جرایم امنیت اخلاقی خبر داد و گفت: در راستای اجرایی کردن برنامه‌های آموزشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر، طرح آموزشی هور ویژه مرتکبین جرایم مختلف ازجمله جرایم امنیت اخلاقی، جرایم خاص […]

پ
پ

اسفندیاری رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر از اجرای دوره‌های آموزشی طرح هور در زندان مرکزی بوشهر با هدف کاهش جرایم امنیت اخلاقی خبر داد و گفت: در راستای اجرایی کردن برنامه‌های آموزشی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر، طرح آموزشی هور ویژه مرتکبین جرایم مختلف ازجمله جرایم امنیت اخلاقی، جرایم خاص افراد زیر ۲۵ سال و … طی ۴ دوره در حال برگزاری است.
وی افزود: در این دوره آموزشی که طی ۳ روز متوالی و با حضور ۴ گروه ۱۲ نفره برگزار می‌ شود، مددجویان جرایم درجه ۶ تا ۸، در آن شرکت کردند.

رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر، ادامه داد: هدف از برگزاری این دوره‌ها، کاهش نرخ ارتکاب جرایم بخصوص امنیت اخلاقی و کاهش تکرار این نوع تخلفات و جرایم است.

وی اضافه کرد: در این دوره‌ها سعی بر این است تا با ارتقاء کرامت انسانی و احیای اخلاق و آگاهی از توانایی‌های ذاتی فرد در کنار توانایی‌های اکتسابی که به دست فراموشی سپرده شده است، استفاده صحیح از استعداد‌ها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و بهبود روابط میان فردی مورد تاکید قرار گیرد.





ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.