حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
شناسه : 9549

به نقل از خبرگزاری میزان به دنبال بروز اختلاف بین وزارت صمت و سازمان حفاظت از محیط زیست همچنین هیئت مدیره سازمان مالکان خزرشهر با دریابانی استان مازندران درباره لایروبی، برداشت غیرمجاز شن و ماسه و عدم رعایت ضوابط زیست محیطی در اسکله دریابانی واقع در منطقه خزرشهر بابلسر و شکایت دستگاه‌های اجرایی، دادسرای نظامی […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان به دنبال بروز اختلاف بین وزارت صمت و سازمان حفاظت از محیط زیست همچنین هیئت مدیره سازمان مالکان خزرشهر با دریابانی استان مازندران درباره لایروبی، برداشت غیرمجاز شن و ماسه و عدم رعایت ضوابط زیست محیطی در اسکله دریابانی واقع در منطقه خزرشهر بابلسر و شکایت دستگاه‌های اجرایی، دادسرای نظامی استان مازندران دستور توقف موقت عملیات لایروبی و برداشت شن و ماسه را صادر کرد.

در جریان سفر اخیر غلامی معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به استان مازندران، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت و این مقام قضایی به همراه نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط از محل اسکله بازدید کرد.

در ادامه، برای رفع اختلافات و بررسی مسائل و مشکلات موجود، جلسه‌ای در محل فرماندهی دریابانی استان مازندران با حضور معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور، رئیس سازمان قضایی و دادستان نظامی استان مازندران، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری، نمایندگان وزارت صمت و سازمان محیط زیست همچنین نمایندگان بازرسی ستاد کل نیرو‌های مسلح و حقوقی دریابانی ناجا برگزار شد.

غلامی در این نشست با اشاره به جایگاه و نقش دریابانی در دریای خزر گفت: دریابانی مازندران در چهار بندر مهم استان مازندران فعال است و نقش حساس تأمین امنیت کشتیرانی را برعهده دارد.

این مقام قضایی وجود زیرساخت‌های پیشرفته و حوضچه‌ها و اسکله استاندارد را برای اجرای مأموریت دریابانان دارای اهمیت دانست و ادامه داد: عواملی همچون عقب نشینی آب دریا و بالا آمدن سطح گل و لای، مشکلاتی را جهت تردد و پهلوگیری شناور‌های یگان دریابانی در اسکله بابلسر ایجاد کرده است.

در ادامه این نشست، معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح پس از استماع اظهارات طرفین با ارائه پیشنهاد‌هایی زمینه اتفاق‌نظر طرفین را فراهم و اختلاف دو ساله بین این مجموعه‌ها رفع شد.

بر این اساس وزارت صمت با صدور مجوز برداشت لایروبی شن و ماسه مطابق با موازین قانونی موافقت کرد و یگان دریابانی نیز موظف شد تا با معرفی نماینده، مجوز‌های لازم را اخذ کند و عملیات لایروبی را با رعایت مسائل زیست محیطی ادامه دهد.


ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.