حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
شناسه : 9438

ابراهیم مهرانفر، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از راه اندازی سامانه هوشمند نظرسنجی پیامکی از مراجعان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خبر داد و بیان کرد: این سامانه در راستای حفظ کرامت و بهبود ارائه خدمت به مراجعان توسط دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح طراحی و به بهره […]

پ
پ

ابراهیم مهرانفر، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از راه اندازی سامانه هوشمند نظرسنجی پیامکی از مراجعان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خبر داد و بیان کرد: این سامانه در راستای حفظ کرامت و بهبود ارائه خدمت به مراجعان توسط دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح طراحی و به بهره برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: دریافت پیشنهاد‌ها و انتقاد‌ها و پیش بینی ظرفیت پاسخ گویی، اطلاع رسانی، ارتباط مردمی و امتیازدهی ارباب رجوع به عملکرد هریک از کارکنان از ویژگی‌های این سامانه است.

وی بیان کرد: با کمک این سامانه میزان رضایت تمامی مراجعان به محض خروج با ارسال پیامکی سنجیده می‌شود و می‌توانند به کیفیت خدمات قضایی ارائه شده در شعبی که به آن مراجعه داشتند از یک تا ۵ امتیاز دهند؛ همچنین محسنات، نواقص و اشکالات موجود را نیز اعلام کنند.

مهرانفر افزود: در صورتی که مخاطب امتیاز کمتر از ۳ به نحوه ارائه خدمات بدهد، آدرس پیوند اینترنتی «شکایت از کارکنان سازمان» و در غیر این صورت، آدرس پیوند اینترنتی «انتقاد و پیشنهاد» برای مخاطب ارسال می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: از اطلاعات تجمیع شده سامانه، در بازه زمانی ماهانه، فصلی و سالانه گزارش مستمر تهیه و تجزیه و تحلیل شده تا ضمن سنجش وضعیت رضایت مراجعان، نقاط قوت تقویت و نواقص احتمالی نیز سریعاً برطرف شود.

وی در پایان گفت: امتیازات کسب شده، در پرداخت بهره وری عملکرد ماهانه، فصلی و سالانه هر یک از استان‌ها تأثیر دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.