حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
شناسه : 9352

عیسی شکرزاده در جلسه پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری شهرستان هریس موضوع پیشگیری از تخریب و تصرف بستر و حریم رودخانه ها، اظهار داشت: صیانت از بستر و حریم رودخانه‌ها و پیشگیری از تخریب و تصرف بستر و حریم رودخانه‌ها را وظیفه همگانی بوده و ارگان‌های مرتبط مکلف به انجام وظایف خود هستند.وی افزود: […]

پ
پ

عیسی شکرزاده در جلسه پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری شهرستان هریس موضوع پیشگیری از تخریب و تصرف بستر و حریم رودخانه ها، اظهار داشت: صیانت از بستر و حریم رودخانه‌ها و پیشگیری از تخریب و تصرف بستر و حریم رودخانه‌ها را وظیفه همگانی بوده و ارگان‌های مرتبط مکلف به انجام وظایف خود هستند.
وی افزود: اداره منابع آب حدود و ثغور بستر رودخانه‌ها را مشخص و نسبت به تهیه نقشه حریم و بستر آن‌ها اقدام و نیز در راستای حفاظت فیزیکی و تقویت سیبل و آماج نسبت به روپرگذاری حدود و بستر رودخانه‌ها اقدام کند.
رئیس دادگستری شهرستان هریس خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از بروز حوادث ناشی از سیل دستگاه‌های مربوطه باید با همکاری یکدیگر نسبت به بازگشایی مسیر و حریم رودخانه‌ها اقدام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.