حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
شناسه : 9221

طرح چهارشنبه‌های خدمت جهادی مرکز بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری امروز (بیست و دوم بهمن ماه) با برپایی ایستگاه خدمات حقوقی و قضایی و به منظور ارائه خدمات رایگان به شهروندان در خیابان انقلاب، بین چهارراه کالج و ولیعصر، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد. در این طرح که با مشارکت […]

پ
پ

طرح چهارشنبه‌های خدمت جهادی مرکز بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری امروز (بیست و دوم بهمن ماه) با برپایی ایستگاه خدمات حقوقی و قضایی و به منظور ارائه خدمات رایگان به شهروندان در خیابان انقلاب، بین چهارراه کالج و ولیعصر، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برگزار شد.

در این طرح که با مشارکت حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج صورت گرفت، نمایندگانی از دیوان عالی کشور، دادستانی کل کشور،سازمان بازرسی، دیوان عدالت اداری، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دادگستری استان تهران، دادسرای تهران، شورای حل اختلاف و سازمان تعزیرات به سئوالات حقوقی و قضایی شهروندان پاسخ دادند.

گفتنی است در این طرح ثبت نام در سامانه ثنا به صورت رایگان انجام می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.