حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
شناسه : 9322

توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان از کارمندان شعبه ۷ خانواده به دلیل کسب رتبه برتر کشوری، به مناسبت دهه مبارک فجر و نیز گرامیداشت مقام زن به مناسبت میلاد بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) تقدیر و بر روحیه تعامل و همکاری تاکید کرد.وی گفت: تلاش شده است روحیه تعامل و همکاری و […]

پ
پ

توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان از کارمندان شعبه ۷ خانواده به دلیل کسب رتبه برتر کشوری، به مناسبت دهه مبارک فجر و نیز گرامیداشت مقام زن به مناسبت میلاد بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) تقدیر و بر روحیه تعامل و همکاری تاکید کرد.
وی گفت: تلاش شده است روحیه تعامل و همکاری و مسئولیت پذیری در دادگستری تقویت شود به گونه‌ای که همه همکاران در تمامی سطوح خود را در اداره و پیشرفت دستگاه قضائی سهیم بدانند.
رئیس کل دادگستری کرمانشاه  با بیان اینکه از پیشنهادات همکاران برای اداره بهتر دادگستری استقبال می‌کنیم تاکید کرد: از ابتدای مسئولیت به همه همکاران اعلام کرده ایم که با پیشنهادات خود کمک کنند که دادگستری را با بهترین شیوه اداره کنیم که خوشبختانه در این راستا پیشنهادات خوبی واصل شده و می‌شود. بنده نیز با مطالعه همه آن‌ها سعی کرده ام پیشنهادات سازنده را بکارگیری و از فرد پیشنهاد دهنده نیز تقدیر کنم.
 توسلی زاده با خطاب قرار دادن کارکنان شعبه ۷ دادگاه خانواده دادگستری کرمانشاه و تقدیر از زحمات آن‌ها گفت: اینکه شما پیگیر کار بوده اید و با تلاش به رتبه برتر کشوری رسیده اید نشان از حس مسئولیت پذیری شما دارد کما اینکه همواره از کسانی بوده اید که پیشنهادات خود را به بنده ارسال کرده اید؛ که به حقیقت این روحیه تعهد و مسئولیت پذیری در کنار موفقیت حاصله قابل تقدیر است و ما بر خود لازم دانستیم از شما به عنوان بانوان برتر چه در حوزه کاری و چه در مسائل رفتاری به عنوان نمونه با توجه به اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر و تقارن آن با ولادت بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) بوده است، تقدیر کنیم. کما اینکه ما همواره در طول سال از افرادی که تلاش می‌کنند و نسبت به انجام امور و مسئولیت‌های خود واقف هستند تقدیر می‌کنیم و این را از اولویت‌های کاری خود قرار داده ایم.
رئیس کل دادگستری در پایان با اهدا لوح سپاس و هدایایی از خانم‌ها احمدی مدیر دفتر شعبه ۷ دادگاه خانواده، بهزادی منش منشی و شالیاری به عنوان ثبات و بایگان این شعبه تقدیر کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.