حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
شناسه : 9310

حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ایام الله دهه مبارک فجر به همراه تعدادی از معاونین دادگستری فارس، حجت الاسلام خورشیدی رییس دادگستری شهرستان فسا و محمد رضا تواضعی دادستان این شهرستان در سفر یک روزه به حوزه‌های قضایی شرق فارس از زندان فسا بازدید کردند. این هیات عالیه قضایی استان فارس از تمامی اندرزگاه‌های […]

پ
پ

حضرت حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ایام الله دهه مبارک فجر به همراه تعدادی از معاونین دادگستری فارس، حجت الاسلام خورشیدی رییس دادگستری شهرستان فسا و محمد رضا تواضعی دادستان این شهرستان در سفر یک روزه به حوزه‌های قضایی شرق فارس از زندان فسا بازدید کردند.

این هیات عالیه قضایی استان فارس از تمامی اندرزگاه‌های زندان فسا بازدید کردند و از نزدیک و چهره به چهره با زندانیان ملاقات و مشکلات قضایی آنان را مورد بررسی قرار دادند.

رییس کل دادگستری استان فارس در جمع زندانیان اندرزگاه قرآن و عترت زندان فسا طی سخنانی اظهار داشت: مسئولین قضایی شهرستان بیشترین تلاش خود را در جهت آزادی و مرتفع شدن مشکلات زندانیان جرایم غیر عمد در دستور کار قرار دهند و از کلیه ابزار‌های لازم و ظرفیت‌های قانونی برای آزادی زندانیان بهره برده و حتی المقدور زندانیان دارای شرایط را به زندان باز و نیمه باز انتقال دهند و زمینه اشتغال زندانیان را فراهم نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در جمع زندانیان حافظ قرآن کریم اندرزگاه قرآن و عترت زندان فسا ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: تمام تلاش خود رادر جهت اصلاح و تربیت خود و استفاده از این مکان قرآنی به کار گیرید و با اندیشه‌ی سالم و اعتقاد قوی به خداوند متعال به جامعه برگردید.

وی در ادامه از رییس زندان فسا و مسئولین فرهنگی زندان فسا به لحاظ اتمام در اجرای دقیق مقررات و همچنین فعالیت‌های فرهنگی تقدیر کرد.

گفتنی است در ابتدای این بازدید زندانیان حافظ قرآن کریم زندان فسا به اجرای همخوانی قرائت قرآن کریم و تواشیح پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.