حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
شناسه : 9122

به نقل از خبرگزاری میزان یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان بازدید از اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان و در جمع رسانه‌ها با اشاره به اینکه پس از سفر ریاست قوه قضاییه به این استان و براساس تاکیدات ویژه آیت الله رئیسی و اهتمام استان کرمان، خدمات پزشکی قانونی کرمان توسعه […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان بازدید از اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان و در جمع رسانه‌ها با اشاره به اینکه پس از سفر ریاست قوه قضاییه به این استان و براساس تاکیدات ویژه آیت الله رئیسی و اهتمام استان کرمان، خدمات پزشکی قانونی کرمان توسعه مناسبی داشته است، گفت: دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های آزمایشگاهی مورد استفاده در پزشکی قانونی استان کرمان در سایر استان‌ها به ویژه در جنوب شرق کشور منحصر به فرد است و این نکته بسیار مثبتی برای این استان به شمار می‌رود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: هر چه تکنولوژی و سطح کیفی انجام آزمایشات در حوزه‌های مختلف ارتقاء یابد، در تشخیص موضوعات برای اجرای عدالت اثرگذارتر خواهد بود.

وی اظهار کرد: اداره کل پزشکی قانونی استان کرمان بر مبنای برنامه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور، خدمات بسیار ارزشمندی را در استان کرمان به مردم ارائه می‌کند و توسعه خدمات آن موضوع بسیار مهمی است که با راه اندازی واحد‌های جدید به ویژه در مناطق کم برخوردار محقق شده است.  

موحد، توسعه خدمات پزشکی قانونی در مناطق کم برخوردار استان کرمان را کم سابقه دانست و ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در پزشکی قانونی استان کرمان، گفت: در این مجموعه در راستای توجه به سلامت داخلی همکاران نیز اقدامات خوبی انجام شده است و دست اندرکاران این سازمان هیچ گونه انحراف و آسیبی را بر نمی‌تابند و همکاری بسیار خوبی نیز با حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمان داشته اند و اتفاقات بسیار خوبی نیز در راستای تعاملات موجود رخ داده است که جای تقدیر دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: انتظار داریم خدمات پزشکی قانونی در استان کرمان به صورت مستمر ارتقاء و توسعه یابد و این مجموعه با همت مسئولان استانی و کشوری همواره مدرن‌تر و تکمیل‌تر شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.