حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
شناسه : 8920

برنامه ویژه ملاقات مردمی علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام و معاونین قضایی وی به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری ایلام برگزار شد. در ضمن این دیدار ۶۲ نفر از مراجعین درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین عالی قضایی استان مطرح نمودند که پس از بررسی اظهارات و […]

پ
پ

برنامه ویژه ملاقات مردمی علی دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام و معاونین قضایی وی به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری ایلام برگزار شد.

در ضمن این دیدار ۶۲ نفر از مراجعین درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین عالی قضایی استان مطرح نمودند که پس از بررسی اظهارات و مستندات، توضیحات و دستورات مقتضی صادر شد.

وی با تاکید بر اهمیت ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولین با مردم و ضرورت شنیدن صحبت‌ها و درخواست‌های آنان، برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان و رؤسا و دادستان‌های استان را در راستای همین موضوع توصیف کرد و افزود: دیدار‌های مردمی سبب حسن اعتماد مردم به مسئولین و بررسی و تحلیل وضعیت خدمت رسانی در دستگاه قضایی به شهروندان و مراجعین به این دستگاه می‌گردد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان ایلام با بیان جایگاه ویژه رسیدگی به تظلمات و شکایات مردم به عنوان یکی از محور‌های اصلی سند تحول قضایی، ملاقات‌های مردمی مسئولین قضایی را در تحقق این محور، مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: دیدار با مراجعین به حوزه‌های قضایی استان، کرامت محوری و تکریم ارباب رجوع و پاسخ گویی مطلوب به درخواست‌ها و شکایات آنان به کلیه رؤسا، دادستان ها، قضات و کارمندان اداری دادگستری استان ابلاغ شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.