حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
شناسه : 8881

به نقل از خبرگزاری میزان غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از حل مشکل یک معدن سنگ آهن در این استان با حمایت دستگاه قضایی خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط همکاران، مشکل یک معدن سنگ آهن در استان خراسان رضوی حل شد. رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به […]

پ
پ

به نقل از خبرگزاری میزان غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی از حل مشکل یک معدن سنگ آهن در این استان با حمایت دستگاه قضایی خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توسط همکاران، مشکل یک معدن سنگ آهن در استان خراسان رضوی حل شد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در زمینه حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی گفت: در پی حمایت‌های حقوقی و قضایی مجموعه قضایی استان خراسان رضوی از واحد‌های صنعتی شاهد پیشگیری از تعطیلی مراکز مختلف تولیدی و جلوگیری از بیکاری تعداد قابل توجهی از نیرو‌های خدوم کار شدیم.

وی افزود: فعالیت معدن سنگ آهن واقع در منطقه کوهسرخ که به لحاظ وجود مسائل مختلفی به حالت تعطیل درآمده بود با تلاش جمعی از همکاران ما در این حوزه قضایی و انجام بازدید‌های میدانی و اقدامات حمایتی لازم قانونی به مدار بازگشت.

صادقی خاطرنشان کرد: اقدامات مثبت صورت گرفته در راستای اجرای مفاد سند امنیت قضایی ابلاغی از ناحیه ریاست معزز قوه قضاییه با محوریت دفاع از حقوق عامه و حمایت از کار، تولید، اشتغال و صنعت در مجموعه قضایی استان خراسان رضوی با قوت استمرار خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.