حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
شناسه : 8890

 عنایت اله دهقانی، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت در جلسه مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی بافت عنوان کرد: یکی از مشکلات کنونی در شهر بافت تغییر کاربری غیر مجاز و غیر قانونی اراضی زراعی و باغی است و انتظار می‌رود شهرداری و سایر دستگاه‌ها از صدور پروانه و واگذاری سایر امتیازات به این […]

پ
پ

 عنایت اله دهقانی، دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت در جلسه مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی بافت عنوان کرد: یکی از مشکلات کنونی در شهر بافت تغییر کاربری غیر مجاز و غیر قانونی اراضی زراعی و باغی است و انتظار می‌رود شهرداری و سایر دستگاه‌ها از صدور پروانه و واگذاری سایر امتیازات به این اراضی خودداری کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را سریعاً گزارش دهند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور، اتحادیه‌ها و اصناف نقش مهمی در تنظیم بازار و کنترل گرانی‌ها دارند و همه دستگاه‌ها باید با درک صحیح شرایط کنونی، در حوزه تنظیم بازار و نظارت بر بازار با دقت و جدیت اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری نقش مهمی در تنظیم بازار و نظم شهری دارد، خاطرنشان کرد: سامان بخشی وانت بار‌های دست فروش و دوره گرد و استقرار آن‌های در مکان و موقعیت مناسب ضروری است.

دهقانی از عملکرد و تعامل شهرداری و شورای شهر این شهرستان تقدیر کرد.

در این نشست مقرر شد تقاطع روبروی بخشداری که محله وقوع حوادث رانندگی متعددی شده اصلاح شود، جوشکاری‌ها و تعمیرگاه‌های بلوار شهید رجایی و خیابان آیت الله سعیدی ساماندهی شوند، خودرو‌های فرسوده جمع آوری، طرح فاضلاب کوچه ورودی نمایندگی سایپا از لحاظ عدم بهداشت عمومی بازسازی شود، بهداشت و دستگاه‌های مرتبط در جهت ارتقاء بهداشت عمومی و سالم سازی شهر اقدامات لازم را صورت دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.