حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
شناسه : 7409

به گذازش ایسنا : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری به ارائه توضیحاتی درباره بازداشت متهم به قبر فروشی غیرقانونی در ابن بابویه پرداخت. به گزارش ایسنا غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری درباره جزئیات جدید از متهم به قبر فروشی غیرقانونی در ابن بابویه گفت: تاکنون ۴ نفر از شکات مراجعه کردند […]

پ
پ

به گذازش ایسنا : دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری به ارائه توضیحاتی درباره بازداشت متهم به قبر فروشی غیرقانونی در ابن بابویه پرداخت.

به گزارش ایسنا غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری درباره جزئیات جدید از متهم به قبر فروشی غیرقانونی در ابن بابویه گفت: تاکنون ۴ نفر از شکات مراجعه کردند و حسب اظهارات شکات، هر کدام از آنها حدوداً بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان مبالغ را به این شخص  پرداخت می‌کردند و بر اساس مستنداتی که وجود دارد صرفاً حدود ۵ میلیون تومان از این مبالغ اختصاص داده می‌شده به بقعه و بقیه مبلغ را این شخص سوء استفاده می‌کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه موضوع در فضای مجازی منتشر شد، این شخص متواری شد و  با زحمات بازپرس محترم این دادسرا و با چندین نوبت تمدید برگه جلب،  امروز اداره آگاهی پایگاه نهم موفق شد این شخص را بازداشت کند. در اعترافات اولیه اقرار دارد  به اینکه این مبالغ را دریافت می کرده و از  این وضعیت سوء استفاده کرده است.

وی درباره شکایت شکات و اینکه به کجا مراجعه کنند، گفت:  از هموطنان عزیز تقاضا دارم  که  مبالغی را به این شخص پرداخت کردند مستقیماً به دادسرا مراجعه کنند و شکایت شان را به همراه مستندات ارائه بدهند.

وی افزود:   در فضای مجازی منتشر شد که در بقاع متبرکه دیگر هم این شخص دخیل بوده و پول  دریافت می‌کرده در حالی که حسب  استدلالی که  وجود دارد و دلایلی که ارائه شده صرفاً این مبالغ مربوط به آرامستان ابن بابویه است و این شخص دخالتی در جاهای دیگر به هیچ عنوان نداشته و مبالغی که افراد پرداخت می‌کردند، صرفاً به همین یک نفر بود ه و افراد دیگری دخالت در این موضوع نداشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.