حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17840 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
شناسه : 44904

معروف است که بهترین حمله یک دفاع خوب است. چند بار موفق شده ایم پس از انجام دفاعی که حریف را در موقعیت سختی قرار می دهد، ابتکار عمل بازی بیلیارد را به دست آوریم؟ چند بار تا به حال در یک بازی شکست خورده ایم که وقتی نوبت به بازی ما رسیده بود درست […]

پ
پ

معروف است که بهترین حمله یک دفاع خوب است. چند بار موفق شده ایم پس از انجام دفاعی که حریف را در موقعیت سختی قرار می دهد، ابتکار عمل بازی بیلیارد را به دست آوریم؟ چند بار تا به حال در یک بازی شکست خورده ایم که وقتی نوبت به بازی ما رسیده بود درست دفاع نکردیم؟ بیلیارد دفاعی هنری به سختی هنر تهاجمی است. در مقاله امروز نمونه هایی از بازی های دفاعی تاثیرگذار و چند ترفند برای بهبود این نوع شوت ها را خواهیم دید.

برای تمرین یک بازی دفاعی نیاز به خرید یک میز بیلیارد با کیفیت دارید که میتوانید از حامدی بیلیارد بهترین برند میز بیلیارد ایرانی خرید نمایید و در صورت سوال با انها در تماس باشید.

دفاع بیلیارد چیست؟

ساده: شامل ترک یک ضربه بد برای رقیب است. یعنی ما هدف اصلی بیلیارد (قرار دادن توپ) را نادیده می گیریم، اینکه حریف را مجبور به بازی بد کنیم و بعداً آنها را راحت تر در بازی قرار دهیم.

5 چیزی که هنگام بازی دفاعی به دست می آوریم:

1. بازیابی ابتکار عمل در یک بازی

2. گرفتن توپ در دست که بازی را تسهیل می کند.

3. مستقیماً در یک بازی پیروز می شویم (که باعث سه ایراد می شود)

4. رقیب را تضعیف می کنیم

. 5. اعتماد به نفس خود را افزایش می دهیم (زمانی که ما با گذاشتن توپ احساس خوبی نداریم)

همچنین ممکن است برای شما جالب باشد: 6 نکته برای از دست دادن هیچ ضربه ای

بهترین دفاع ها در بیلیارد آمریکایی

بازی های دفاعی در بیلیارد آمریکایی بستگی زیادی به حالت دارد. دفاع در توپ 8 یا توپ 9 با توپ 10 یکسان نیست. هر بازی پویایی خود را دارد و باید لحظه دقیق دفاع را دانست. مثلا در توپ 9 یا توپ 10 دفاع خیلی خوبی انجام دهید در توپ های ماقبل آخر چند برابر بازی به شما می دهد.

دفاع بهتر در اسنوکر

به دلیل ابعاد بزرگ میز و اندازه بسیار کوچک توپ ها، دفاع در اسنوکر بسیار پیچیده است. با این حال، حرفه ای ها این کار را به طرز شگفت انگیزی انجام می دهند. و از آنجایی که امبراسورها بسیار خواستار هستند، اغلب دفاع می کنند. در اینجا چند نمونه استراتوسفر از شوت های دفاعی رونی اوسالیوان بزرگ آورده شده است:

ترفند اضافی: حتی اگر برای حمله می روید، اگر ضربه بسیار پیچیده است، توصیه می شود یک لحظه فکر کنید بهترین راه برای اجرای آن چیست تا در صورت شکست، حریف شوت بدی داشته باشد.

به خاطر داشته باشید، دفاع در بازی بیلیارد بسیار مهم است، اما نباید دیوانه شویم و زیاد از آنها استفاده کنیم. این باید یک منبع پراکنده باشد که فقط زمانی که در مشکل هستید به سراغ آن بروید. اما اگر شات واضحی دیدید… بروید دنبالش!

شش حقیقت در مورد بازیکن بیلیارد نیلز فیجن

نیلز فیجن

اگر فقط می توانستم یک بازیکن بیلیارد را به عنوان مورد علاقه خود انتخاب کنم، نیلز فیجن برگزیده می شد. به نظر من با تفاوت کاملتر است: به دلیل قوام، مقاومت و البته کیفیت آن در جدول. در مقاله این هفته 6 واقعیتی را خواهیم دید که هلندی را به قله بیلیارد جهان رسانده است. با همه شما بهترین های “ترمیناتور”.

1- روتین

بارها گفته ایم که روتین در هر ورزش دقیقی مانند بیلیارد چقدر مهم است. نیلز فیجن یکی از آن دسته از بازیکنان برتر بیلیارد است که روتین بسیار ظریفی دارد. هر شلیک را به همان روش آماده کنید، یک آیین مشخص را دنبال کنید و این چیزی است که به شما امکان می دهد همیشه در منطقه باشید و آماده کشتن باشید.

2- تکنیک

از تکنیک نیلز فایژن می توان حداقل دو جزئیات را برجسته کرد: یکی، همسویی با چشم غالب او (راست): بر خلاف اکثر بیلیاردها، او نشانه را در سمت راست سر خود قرار می دهد، احتمالاً به دلیل مشکل دید. ; و دو، “paradiña” درست قبل از زدن توپ سفید: در آخرین پرشات، نیم ثانیه می ایستد و بلافاصله با نرمی که مشخصه اش است، به نشانه نفوذ می کند.

3- خلاقیت

نیلز فیجن یک بازیکن خلاق بیلیارد است، او می داند چگونه بازی ها را فوق العاده بخواند، بهترین راه ها را بیابد و مشکلات را حل کند. او یک نابغه است که می خواهد همه چیز را بسیار آسان کند، اما مشکلی برای ریسک کردن توپ در هنگام بازی یا انجام پرش های استراتوسفر مانند این ندارد:

4- رقابت پذیری

نیلز فیجن هلندی بدون شک یکی از رقابتی ترین بازیکنان بیلیارد در پیست حرفه ای است. فرقی نمی کند رقیب یا تورنمنت کوچک باشد، همیشه حداکثر توان خود را می دهد و طوری تمرکز می کند که انگار فینال مسابقات جهانی بیلیارد است. موفقیت آن به دلیل آن سطح شدید رقابت است، به میل دیوانه وار برای بردن تمام مسابقات قهرمانی که بازی می کند.

5- مقاومت

بسیار رقابتی بودن نیز به شما کمک می کند همیشه انگیزه برنده شدن داشته باشید. و این در عوض باعث می‌شود در موقعیت‌های فشار یا شرایط بدی که همیشه وجود دارد مقاومت کنید. یک بازیکن بیلیارد بزرگ مانند او می داند که چگونه با شکست 6-0 مرد را نگه دارد، یا تمام آخر هفته را با هدف گرفتن جام برای منطقه بازنده مبارزه کند. ذهنیت هلندی دارد: حداکثر سردی و مقاومت.

شما ممکن است دوست داشته باشید: باشگاه بیلیاردبازان خرافاتی

6- Environment

Niels Feijen قهرمان جهان، چندین بار قهرمان و MVP جام Mosconi، قهرمان اروپا و همچنین World Pool Masters به ​​شایستگی خود است. واضح است که او آن را به دست آورده است، اما به داشتن محیطی از حمایت نیز کمک کرده است: فراری که ایالات متحده را در جوانی مجبور به تمرین کرد یا ساختار بیلیارد حرفه ای که در هلند، بسیار بالاتر از سایر کشورهای اروپایی وجود دارد. .

شما میتوانید برای مقالات بیلیارد سایت حامدی بیلیارد دیدن فرمایید و درمورد افراد و موارد مربوط به میز بیلیارد اطلاعات خود را افزایش دهید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.