حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۲۷
شناسه : 44834

حجت الاسلام والمسلمین مظفری به همراه هیئت قضایی در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بررسی و رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم پرداختند

پ
پ

توجه به مشکلات حقوقی و قضایی مردم توسط حجت الاسلام والمسلمین مظفری

به گزارش حقوق 24:حجت الاسلام والمسلمین مظفری به همراه هیئت قضایی در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بررسی و رفع مشکلات حقوقی و قضایی مردم پرداختند. این تلاش به منظور بهبود وضعیت قانونی و حقوقی افراد جامعه صورت گرفت.

برنامه‌ریزی سفر به مناسبت ایام الله دهه فجر و اعیاد مبارک

قریب به یک ماه قبل، در جلسه شورای معاونین دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین مظفری دستور داد تا سفر به مناسبت ایام الله دهه فجر و اعیاد مبارک شعبانیه با طرح ریزی و مقدمات مناسب انجام شود. اداره کل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری با اجرای این دستور، درخواست‌های مربوط به مردم شهر ری را بررسی کرده و با درخواست دهندگان تماس گرفته تا مشکلات را بهبود بخشید.

حل مسائل حقوقی به وسیله پیگیری ویژه و دعوت به ملاقات حضوری

در جهت حل مشکلات حقوقی، اداره پیگیری ویژه دیوان عدالت اداری با بررسی درخواست‌های مردم شهر ری، با ارائه نسخه‌های مناسب از درخواست‌ها، معاون قضایی مربوطه را برای ملاقات حضوری با افراد دعوت کرده است. این اقدام به منظور ارتقاء ارتباط مستقیم و حل سریعتر مسائل حقوقی افراد انجام شده است.

تمرکز بر تسریع در اجرای آرای قطعی و اعمال ماده ۷۹

در سفر به شهر ری، تمرکز اصلی بر دو محور تسریع در اجرای آرای قطعی و اعمال ماده ۷۹ بود. رئیس دیوان عدالت اداری و معاونان قضایی تخصصی سه گانه درخواست‌های اعمال ماده ۷۹ و تسریع در اجرای آرای قطعی را بررسی و نظارت کرده‌اند. این اقدامات به منظور افزایش کارایی و سرعت در رسیدگی به موارد قضایی اجتماعی صورت گرفته است.

ملاقات گسترده با مردم شهر ری

در این سفر، حدود ۶۰ نفر از مردم شهر ری موفق به ملاقات رئیس دیوان عدالت اداری و هیئت قضایی شدند. این ملاقات‌ها به منظور شنیدن نظرات و مشکلات مردم و ایجاد ارتباط مستقیم با افراد جامعه انجام شده است.

برنامه‌ی سفر به استان بوشهر

با اتمام برنامه در شهر ری، برنامه بعدی مدیران ارشد دیوان عدالت اداری به سفر به استان بوشهر ختم خواهد شد. این سفر با هدف بررسی و حل مشکلات حقوقی و قضایی مردم در این استان انجام می‌شود.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.