حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17827 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
شناسه : 44843

پس از تحقیقات میدانی و کارشناسی‌های تیم‌های عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت، دو نفر از این شروران که مسئول این حمله و ترور بودند

پ
پ

جنایت و ترور: بازسازی حادثه تروریستی در غرب تهران

به گزارش حقوق 24:صبح امروز، در ادامه تدابیر پلیس پایتخت در مبارزه با اراذل و اوباش، دو تن از جرم‌آوران خطرناک، که به تازگی در غرب تهران به اقدامات خشونت‌آمیزی پرداخته بودند، مورد بازسازی قرار گرفتند. حضور سرهنگ سعید راستی، معاون عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سایر مقامات و پرسنل پلیس پایتخت در این فرایند اهمیت ویژه‌ای داشت.

اقدام خشونت‌آمیز: زندگی یک جوان ۲۸ ساله بهم ریخته شد

دو فرد شرور با سوابق کیفری، با پیشینه اختلافات با یک جوان ۲۸ ساله، در ابتدای بهمن ماه امسال با دریافت ۴۰۰ میلیون تومان برای انجام عملیات خطرناک، با شمشیر و قمه به جوان حمله کردند. این اقدام تروریستی منجر به قطع انگشتان و ناتوانی جوان از دست و پا شد و به گفته سرهنگ سعید راستی، بازسازی این جرم تروریستی ادامه دارد.

دستگیری جنایتکاران: پایان به دست‌آوردن دو شرور

پس از تحقیقات میدانی و کارشناسی‌های تیم‌های عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت، دو نفر از این شروران که مسئول این حمله و ترور بودند، در مخفیگاه خود دستگیر شدند. این تلاش‌ها به منظور شناسایی و دستگیری فردی که این دو را اجیر کرده بود، همچنان ادامه دارد.

تعهد به امنیت شهروندان: پلیس پایتخت در حالت هشدار مابینه

سرهنگ سعید راستی، معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ، در پایان اظهارات خود تاکید کرد که پلیس با تلاش مداوم در شناسایی و بازداشت اراذل و اوباش، تعهد دارد زندگی شهروندان را امن و آرام بخواند و هر گونه تهدیدی را متوقف سازد.

منبع:ایلنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.