حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۱۴
شناسه : 44831

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود که سپاه در برابر بحران‌ها به رشد و توسعه‌ای پایدار دست یافته و تاکید کرد

پ
پ

جلسه شکوه پاسداری در ستاد فرماندهی کل سپاه

به گزارش حقوق 24:در جلسه‌ای با حضور فرماندهان و مسئولین عالی سپاه در ستاد فرماندهی کل، به مناسبت سالروز میلاد امام حسین علیه‌السلام و روز پاسدار، تاکید شد که فرماندهان با اراده و عزم مقدس خود، بر تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تاکید داشتند.

پیروزی‌ها و چالش‌ها: نگاهی به ۴۵ سال انقلاب اسلامی

در این نشست، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به تجلیل از سوم شعبان، سالروز میلاد امام حسین علیه‌السلام، روز پاسدار و پاسداشت ایام فرخنده دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد که ملت ایران با حضور شکوهمند در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعتبار و افتخار دیگری به افتخارات نظام افزوده است.

توسعه و رشد پایدار سپاه در بحران‌ها

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود که سپاه در برابر بحران‌ها به رشد و توسعه‌ای پایدار دست یافته و تاکید کرد که این سپاه در هر موقعیتی، با اعتماد به خداوند متعال، پیروز خواهد بود و آمادگی دارد در هر زمینه‌ای به مردم خدمت کند.

وفاداری پاسداران به ارزش‌ها و آموزه‌های انقلاب اسلامی

سرلشکر سلامی با اشاره به وفاداری پاسداران به ارزش‌ها و آموزه‌های انقلاب اسلامی، بیان کرد که این سپاه با تجربه‌های گذشته نشان داده است که در هر زمینه‌ای، از جنگ نظامی تا جنگ‌های سایبری، از دفاع در برابر تهدیدهای نظامی تا مدیریت بحران‌های طبیعی، می‌تواند موفق باشد و آمادگی خود را در مقابل هرچه بیشتر شدن چالش‌ها اعلام کرده است.

پاسداران: حامی مردم در مواجهه با بلایای طبیعی

در پایان، سرلشکر سلامی تأکید کرد که پاسداران با حضور در مواجهه با بلایای طبیعی، همواره در کنار مردم ایستاده و خدماتی نه تنها در زمینه نظامی بلکه در جوانب مختلف زندگی روزمره آنان ارائه می‌دهند. او از تلاش‌های پاسداران در زمینه‌های مختلف تقدیر کرد و این موفقیت‌ها را به بنیان‌گذاران و فرماندهان نخستین سپاه نسل جدید تعلق داد.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.