حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
شناسه : 44822

درباره طرح ۱۰ و اعمال قانون بر روی موتورسیکلت‌ها، سرهنگ احسان مومنی تعداد حدود ۲۲۶ هزار موتورسیکلت در تهران اعمال قانون شده‌اند.

پ
پ

تحلیل آمار اعمال قانون بر روی موتورسیکلت‌ها در تهران

به گزارش حقوق 24:درباره طرح ۱۰ و اعمال قانون بر روی موتورسیکلت‌ها، سرهنگ احسان مومنی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، تعداد حدود ۲۲۶ هزار موتورسیکلت در تهران اعمال قانون شده‌اند. او تاکید کرد که این آمار نشان‌دهنده وجود تخلفات بیشتری است که همکاران این اداره تشخیص داده و اعمال قانون کرده‌اند.

تخلفات و پیگیری‌های پلیس در طرح ۱۰

سرهنگ مومنی بیان کرد که در این دوره، بیش از ۱۰۵۰۰ موتورسیکلت به دلیل سه نوع تخلف، یعنی عبور از محل ممنوع، ناخوانا بودن و مخدوشی پلاک، به پارکینگ‌ها منتقل شده‌اند. او همچنین افزود که ۱۵۰۰۰ دستگاه موتورسیکلت با تخلفات متنوع به پارکینگ‌ها توقیف ساعتی شده‌اند.

رفع اثر پلاک‌ها و آشکارسازی تخلفات

در این دوره، از ۴۲ هزار موتورسیکلت با پلاک‌های مخفی نیز برای اجرای طرح استفاده شده است. موتورسوارانی که پلاک موتورسیکلت‌های خود را پوشش داده بودند، با تدابیر پلیس راهور تهران بزرگ شناسایی و تخلفات آن‌ها رفع اثر شده است.

آشکارسازی موتورسیکلت‌ها در ترافیک

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تأکید کرد که در این دوره، ۱۳ هزار دستگاه موتورسیکلت در اثر آشکارسازی اجرای طرح تشخیص داده شده‌اند. این اقدام به منظور افزایش دید و دیده شدن موتورسواران در ترافیک اتخاذ شده است، زیرا اغلب اوقات چراغ‌های موتورسیکلت‌ها خاموش بوده و با این روش آشکارسازی توسط وسایل نقلیه دیگر، امکان دیده شدن بهبود یافته است.

منبع:میزان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.