حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۰
شناسه : 44828

سریال تاریخی «سنجرخان» از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این مجموعه تلویزیونی داستان دلاوری‌های قهرمان کُرد را روایت می‌کند

پ
پ

شبکه یک سیما از فردا شب، سریال تاریخی «سنجرخان» را به نمایش می‌گذارد

به گزارش حقوق 24:از شب ۲۴ بهمن ماه، سریال تاریخی «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این مجموعه تلویزیونی داستان دلاوری‌های قهرمان کُرد را روایت می‌کند و هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه به تماشاگران خود خواهد پیوست.

قهرمانی در دل داستان: سنجرخان به نویسندگی زنده‌یاد ضیاءالدین دری

داستان سریال «سنجرخان» به قهرمانی یک شخصیت کُرد از دیدگاه زنده‌یاد ضیاءالدین دری پرداخته و با بازی فرشید گویلی به تصویر کشیده شده است. این مجموعه تاریخی همچنین از بازیگرانی چون محمود پاک‌نیت، احمد نجفی، جلیل فرجاد، پیام دهکردی و علی اسیوند بهره‌مند است.

تولید و پخش: ساخت «سنجرخان» توسط محمدحسین لطیفی و سعید جلالی

این سریال تاریخی توسط محمدحسین لطیفی به عنوان کارگردان و سعید جلالی به عنوان تهیه‌کننده در معاونت امور استان‌ها به زندگی خود پیوسته و در ۲۶ قسمت تهیه و تولید شده است. اولین استارت تولید این اثر تاریخی در سال ۹۹ زده شده و پس از گذشت سال‌ها، زمان پخش آن به تصویب رسیده است.

ساندترک و موسیقی: بابک زرین و محمدرضا منصوری در «سنجرخان»

بابک زرین، موزیسین مطرح، به عنوان آهنگساز سریال «سنجرخان» معرفی شده و محمدرضا منصوری تیتراژ این سریال را اجرا می‌کند. موسیقی متن و تیتراژ این سریال با اجرای ارکسترال و ترانه‌سرایی محمدرضا یار تولید شده است، که افتخار آفرینی به این اثر تاریخی را به همراه دارد.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.