حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17837 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۱
شناسه : 44825

رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که در تهران شش پایگاه و در سایر استان‌ها نیز ۱۴ پایگاه اورژانس فعال داریم که توسط زنان اداره می‌شود

پ
پ

تغییرات در تشکیل نیروهای زن در سازمان اورژانس کشور

به گزارش حقوق 24:رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که ۴۰۰ نیروی زن به اورژانس کشور افزوده شده‌اند، در این راستا تدابیری اندیشیده شده است تا تعداد بانوان در مراکز اورژانس افزایش یابد.

حضور بانوان در مراکز اورژانس: یک تحول مهم در خدمات بهداشتی

دکتر جعفر میعادفر، در مورد حضور بانوان در مراکز اورژانس تصریح کرد که در مجموعه ارتباطات اورژانس ۱۵۰۰ نفر خانم مشغول پاسخگویی به تلفن‌های مردم هستند. او همچنین اظهار داشت که تدابیری در نظر گرفته شده تا تعداد بانوان در مراکز اورژانس افزایش یابد و این امر در حال اجرا است.

توسعه پایگاه‌های اورژانس تحت مدیریت زنان در سطح کشور

رئیس سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که در تهران شش پایگاه و در سایر استان‌ها نیز ۱۴ پایگاه اورژانس فعال داریم که توسط زنان اداره می‌شود. این اقدام جهت افزایش حضور بانوان در مراکز اورژانس و بهبود خدمات اورژانسی است.

تحول در شرایط اورژانس با حضور بانوان

رئیس سازمان اورژانس کشور به تحولات در شرایط اورژانس با حضور بانوان اشاره کرد. او اظهار داشت که با توجه به ترجیحات بیماران خانم، تعداد بانوان در مراکز اورژانس افزایش یافته و ۴۰۰ نیروی زن در حال تحصیل در رشته فوریت‌های پزشکی هستند.

نقش بانوان در هدایت آمبولانس‌ها و رانندگی

در پاسخ به سوال در مورد هدایت آمبولانس‌ها، رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار کرد که هر سه نفر در ماشین آمبولانس باید زن باشند تا در اورژانس مخصوص زنان فعالیت کنند. او همچنین افزود که راننده امبولانس نیز بخشی از کار کارشناسان ماست و این کار توسط خانم ها انجام می‌شود.

منبع:ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.